Rossmann wznowił sprzedaż online

Drogeria Rossmann

Drogeria Rossmann

Firma Rossmann ponownie zdecydowała się na wprowadzenie sprzedaży produktów przez internet. Sprzedaż online prowadzona jest za pośrednictwem portalu Rossnet.pl należącego do sieci drogerii. Internautów do zakupów zachęca zakładka „okazje online” znajdująca się na górze serwisu.

Witryna oferuje zarówno perfumy damskie i męskie, jak również artykuły do pielęgnacji ciała, zabawki, akcesoria komputerowe czy ubrania dla dzieci. Oferta jest jednak inna niż w stacjonarnych sklepach Rossmann. Klienci kupujący online mogą wybrać zastawy upominkowe, zapachy niedostępne w drogeriach sieci czy ubrania dziecięce marki Endo. Oferta online jest znacznie mniejsza niż sklepach stacjonarnych.

Jak informowaliśmy w listopadzie 2013 roku, z portalu Rossnet.pl należącego do sieci drogerii Rossmann zniknęła opcja umożliwiająca zakupy kosmetyków i perfum przez internet. Firma zdecydowała się jednak ponownie wprowadzić tę opcję dla klientów.

Rossmann zrealizował swoje plany, zamykając 2013 rok z obrotami wynoszącymi 5 mld 670 mln zł i 850 sklepami w całym kraju.

Po raz pierwszy w historii firma Rossmann otworzyła 150 nowych sklepów w ciągu jednego roku. Dzięki temu pod koniec grudnia 2013 roku osiągnęła liczbę 850 drogerii w całej Polsce. Łącznie wygenerowały one obroty w wysokości 5 mld 670 mln zł, co oznacza 13-proc. wzrost w stosunku do roku 2012.

W 2014 Rossmann planuje utrzymanie tempa ekspansji. Na przełom lat 2014/2015 zaplanowane jest otwarcie 1000. drogerii. Rossmann rozpoczął swoją działalność w Polsce w maju 1993 roku. Po 10 latach pod szyldem Rossmanna funkcjonowało już 100 sklepów. W roku 2010 było ich 500, a sieć rokrocznie powiększała liczbę swoich placówek o kolejnych 100 drogerii. W 2012 roku jej obroty przekroczyły 5 mld złotych. Obecnie firma liczy ponad 850 sklepów.

Reklama

Galeria Jurajska