Wręczono nagrody Shopping Center Forum Retailers’ Awards 2014

Podczas gali Shopping Center Forum 2014 Winter Edition po raz drugi wręczono nagrody najlepszym najemcom na polskim rynku w 23 kategoriach. Uroczystość odbyła się 6 lutego w warszawskim hotelu Hilton.

W tym roku zdecydowanie najwięcej powodów do dumy ma największa polska grupa odzieżowa LPP, która zwyciężyła aż 5 razy w różnych kategoriach. Firma zdobyła też niezwykle istotne statuetki w kategoriach SCF Fashion Retailer oraz SCF Best Expansion Retailer of the Year 2014.

Nagrody SCF 2014 Retailers’ Awards otrzymali:

– SCF Children’s Retailer of the Year 2014: Smyk
– SCF Luxury Retailer of the Year 2014: Louis Vuitton
– SCF Sport Retailer of the Year 2014: 4F
– SCF FMCG Retailer of the Year 2014: Biedronka
– SCF Drugstore Retailer of the Year 2014: Rossmann
– SCF Perfume & Cosmetics Retailer of the Year 2014: Douglas
– SCF Convenience Retailer of the Year 2014: Żabka/Fresh Market
– SCF Leisure & Fitness Retailer of the Year 2014: Pure Jatomi Fitness
– SCF Multichannel Retailer of the Year 2014: RTV Euro AGD
– SCF Young Fashion Retailer of the Year 2014: Sinsay
– SCF Newcomer Retailer of the Year 2014: Hollister
– SCF Electronics Retailer of the Year 2014: Media Expert
– SCF Cafe Retailer of the Year 2014: Starbucks
– SCF Discount Retailer of the Year 2014: Pepco
– SCF Footwear Retailer of the Year 2014: Wojas
– SCF Fast Food Retailer of the Year 2014: McDonald’s
– SCF Home & Furniture Retailer of the Year 2014: Home & You
– SCF Music, Bookshops & Newsagents Retailer of the Year 2014 : Matras
– SCF Best Expansion Retailer of the Year 2014: Grupa LPP
– SCF Women’s Retailer of the Year 2014: Mohito
– SCF Men’s Retailer of the Year 2014: Lavard
– SCF Fashion Retailer of the Year 2014: Grupa LPP

Po raz pierwszy Jury wyłoniło laureata nagrody SCF Retailers’ Awards w kategorii The Best Manager of the Year. Podstawowym kryterium oceny w tej kategorii był wpływ nominowanych na rozwój zarządzanych przez nich sieci handlowych, a szczególnie umiejętności negocjacyjne oraz zdolność do pełnego wykorzystywania rynkowych możliwości. W tej kategorii zwyciężył Piotr Zieliński z sieci Rossmann.

Nominacje do nagrody w 23 kategoriach przyznało wcześniej Jury w składzie: Magdalena Frątczak, dyrektor CBRE; Klaudia Woźniak, dyrektor Colliers International; Ewa Ściubidło, Associate Director BOIG; Renata Kusznierska, Senior Director, Head of Retail – CEE, DTZ Polska; Piotr Kaszyński, Partner Cushman & Wakefield Polska; Mariusz Czerwiak, Associate Director Retail Agency Poland Jones Lang LaSalle;Maciej Celmer, dyrektor działu powierzchni handlowych Mallson.