Sukces frekwencyjny Shopping Center Forum Winter Edition

Ponad 600 uczestników wzięło udział w Shopping Center Forum 2014 Winter Edition, które odbyło się 6 lutego w warszawskim hotelu Hilton. Wśród nich było aż ponad 200 przedstawicieli najemców, którzy planują rozwijać sieć sprzedaży w polskich centrach handlowych.

SCF 2014 rozpoczął tradycyjnie Welcome Mixer, podczas którego toczyły się już pierwsze rozmowy biznesowe. W czasie forum odbyły się prezentacje partnera strategicznego – firmy DTZ, oraz partnerów merytorycznych – firm mBank oraz Sana Consulting.

– Jest już tradycją, że podczas zimowej edycji SCF koncentrujemy naszą uwagę na najemcach centrów handlowych. Właśnie pod takim kątem przygotowana została konferencyjna część Forum. Podczas panelu, którego gospodarzem była firma DTZ Polska, przedstawione zostały możliwości rozwoju polskich marek w regionie CEE. mBank zaprezentował najemcom program mOkazje, czyli instrument służący m.in. zwiększaniu obrotów. Przedstawiając wyniki badania, które zostało przeprowadzone na specjalne zamówinie SCF 2014, Sana Consulting odpowiedziało na pytanie, jak wykorzystać social media w budowaniu pozycji marki – powiedział Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający firmy Evigo, organizatora SCF.

Zimowa edycja Shopping Center Forum 2014 to prawie dwa dni intensywnych rozmów biznesowych. Ich dopełnieniem była konferencja, którą wypełniły także prezentacje projektów deweloperskich w ramach Project Flash. Kulminacyjnym punktem programu Forum było ogłoszenie zwycięzców konkursu SCF 2014 Retailers’ Awards.

Uczetnicy Forum przez cały czas mogli zapoznać się z projektami najważniejszych deweloperów działających na naszym rynku. Wśród wystawców tegorocznej edycji znalazły się bowiem firmy: Immochan, Eurocash, Peppercorn Properties, Napollo (dawniej: NAP Invest Group), TK Development, Forbis Group, Budner Investment, Acteeum Group, CBRE Global Investors, TREI Real Estate, DTZ Polska, Echo Investment, Inter Ikea Centre Poland, RE project development, Starnet Telecom/Grupa Energia, MM Consulting, Immofinanz, elbfonds Development, P.A. Nova, Mally, Plaza Centers.

Zakończeniem SCF 2014 było huczne After Party, które odbyło się w warszawskim Klubie Platinium. Firma ARS Retail+Shopfitting była sponsorem smyczy do identyfikatorów targów SCF 2014 Winter Edition.