Postępują prace przy budowie Atrium Felicity

Montaż logotypu na fasadzie Atrium Felicity w Lublinie

Montaż logotypu na fasadzie Atrium Felicity w Lublinie

Od kliku dni trwa montaż głównego logotypu na fasadzie Atrium Felicity w Lublinie. Obecnie prawie w całości zamontowane jest logo od strony północnej centrum, tj. od ul. Pancerniaków. W przyszłym tygodniu rozpocznie się montaż logo od strony Al. Witosa. Poziom komercjalizacji centrum, którego otwarcie zaplanowano na 20 marca, wynosi blisko 95 proc.

Logotyp od strony ul. Pancerniaków ma długość ponad 35 m i wysokość 11 m. Litery w napisie Atrium wykonane są z pleksi w technologii black and white, która oznacza, że napis czarny w dzień, po zmroku podświetlał się będzie na biało. Pozostała część logotypu i napis Felicity wykonane są z tkaniny winylowej typu becklite (z podświetleniem LED od tyłu). Becklite to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie materiałów stosowanych w reklamie zewnętrznej. Charakteryzuje się doskonałym rozpraszaniem i przepuszczaniem światła, co w porze nocnej sprawia, że logotyp ma wysokie nasycenie kolorów.

W przyszłym tygodniu rozpocznie się montaż logotypu od strony Al. Witosa i będzie on jeszcze większy niż ten od ul. Pancerniaków. Jego wymiary to ponad 41 m długości i ponad 12 m wysokości.

Wizualizacja Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity, Atrium

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wynosi 75 tys. mkw. W centrum swoje salony otworzą najbardziej popularne marki modowe, takie jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger. Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie również pierwszy w regionie hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin oraz market elektroniczny Saturn.

Aktualne informacje o realizacji inwestycji dostępne są na stronie internetowej centrum www.atrium-felicity.pl, na której również dzięki podglądowi z kamer można na bieżąco śledzić postępy z placu budowy. W grudniu wystartował również profil centrum: Facebook.com/AtriumFelicity. W ciągu kilku pierwszych tygodni funkcjonowania polubiło go ponad 4,3 tys. osób.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016