SCF 2014: postępy w rozbudowie Centrum Handlowego Ogrody

Stoisko CBRE Global Investors Poland  na SCF 2014

Stoisko CBRE Global Investors Poland na SCF 2014

Zima nie ma wpływu na postępy prac budowlanych w powstającej części elbląskich Ogrodów. Roboty instalacyjne idą zgodnie z planem, a na kolejnych poziomach dobiegają końca prace przy żelbetowej konstrukcji obiektu. Centrum Handlowe Ogrody zostało zaprezentowane przez firmę CBRE Global Investors Poland podczas lutowej edycji SCF 2014.

Na placu budowy nowej części Centrum Handlowego Ogrody prace przebiegają zgodnie z planem pomimo ciężkich warunków pogodowych. Od początku roku generalny wykonawca projektu rozbudowy Centrum w Elblągu, firma PORR (Polska) SA, zakończył już prace żelbetowe na poziomie -1.  Kończą się prace na parterze powstającej części Ogrodów, obecnie trwają tam roboty instalacyjne. Kładzione są instalacje kanalizacyjna oraz elektryczna. Dzięki sprawnemu przebiegowi prac budowlanych termin otwarcia nowej części Centrum pozostaje bez zmian. Postępy w budowie można śledzić na bieżąco poprzez kamerę internetową umieszczoną na stronie Centrum: www.centrumogrody.pl, gdzie dostępne są również zdjęcia i filmy obrazujące postęp prowadzonych prac.

W zmodernizowanej części Centrum Handlowego Ogrody swoje drzwi dla klientów otwierają sukcesywnie nowe sklepy. Poziom komercjalizacji Ogrodów wynosi 65 proc. Swoje salony w przebudowanej części CH Ogrody otworzyły już sieci RTV Euro AGD, CCC, Deichmann, House, Sinsay, Douglas, Vision Express, Quiosque, Apart (tymczasowe stoiska do momentu otwarcia salonu), Matras, Apteka Centrum, Lara Fabio, Orange, Crux, Yes, Esotiq, pralnia Perfect Clean, Plus GSM, T-Mobile, Inmedio, Play, Piekarnia Raszczyk, Kantor oraz Yves Rocher. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu rozbudowy na dwóch poziomach znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, Rossmann, Cropp Town, Mohito, Home&You, Camaieu, Orsay, Sizeer, McDonald’s, Wojas, Apart, Trojan Horse, Grycan, Dobre Smaki, Jubirex, Delikatesy Kogutek, Jubimax, Swiss, Marylin, Centrum Wczasowe – Wakacje.pl oraz wielosalowe kino. Na 3 poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1 tys. miejsc.

Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację obiektu odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE sp. z o. o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym wykonawcą jest PORR (Polska) SA.

Reklama

Galeria Jurajska