Men’s Wearhouse wprowadza dostawy na ponad 100 międzynarodowych rynków, w tym do Polski. Od teraz produkty firmy mogą zamawiać i otrzymać do domu klienci z całego świata. Istnieje też opcja zamawiania prezentów dla rodziny i znajomych.

mens_wearhouse
Men’s Wearhouse uruchomił dostawę międzynarodową

Wprowadzenie opcji międzynarodowych dostaw jest odpowiedzią na prośby klientów. Wraz z uruchomieniem nowej usługi firma rozszerza zasięg działalności na klientów mieszkających za granicą oraz na nowych klientów, którzy chcą zaopatrzyć się w największym amerykańskim sklepie z odzieżą męską. od teraz marka oferuje międzynarodowe dostawy do ponad 100 krajów w przystępnych cenach z gwarancją terminu dostawy.

„Mamy klientów na całym świecie. Ufają nam jako ekspertowi w zakresie męskiej mody, ale do tej pory mogli robić zakupy tylko na terenie Stanów Zjednoczonych.” – mówi Susan Neal, wiceprezes Men’s Wearhouse. „Teraz z opcją międzynarodowej dostawy, nasi klienci będą mogli zamawiać zakupy online do ponad 100 krajów, o każdej porze i w każdym miejscu. Cieszymy się, że możemy zaproponować tę opcję klientom Men’s Wearhouse na całym świecie.”

Założona w 1973, firma Men’s Wearhouse jest jednym z największych północnoamerykańskich specjalistycznych detalistów sprzedających męską odzież. Ma 1.133 salony sprzedaży. Sklepy The Men’s Wearhouse, Moores i K&G oferują wybór garniturów, płaszczy, a także akcesoriów wnętrzarskich. Ponadto Men’s Wearhouse zarządza globalną grupą marek odzieżowych, do której należą: Twin Hill w Stanach Zjednoczonych oraz Dimensions, Alexandra i Yaffy w Wielkiej Brytanii.