Trzymilionowy klient Galerii Solnej

6 lutego 2014 roku Galerię Solną w Inowrocławiu odwiedził trzymilionowy klient. Otwarta w maju 2013 roku galeria należąca do Acteeum Central Europe i Libra Project, jak poinformowano, cieszy się ogromną popularnością.

Galeria Solna to centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu, obejmujące zasięgiem oddziaływania ponad 200 tys. mieszkańców miasta oraz regionu.

Przez 9 miesięcy odwiedziło ten obiekt 3 mln klientów, co świadczy o dużym sukcesie Galerii w tak krótkim czasie. Jak poinformował zarząd obiektu, składa się na to wiele czynników, w tym duża aktywność marketingowa, zróżnicowana i jednocześnie odpowiednio dopasowana do rynku oferta, a przede wszystkim doskonały poziom komercjalizacji centrum, który na dzień otwarcia Galerii wyniósł 98 proc.

Na powierzchni przekraczającej 30 tys. mkw. znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych – m.in. Tesco, Nomi, H&M, Reserved, New Yorker, Carry, Bershka, Stradivarius, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town, Takko, Smyk, Monnari, Triumph, Top Secret, Lee Wrangler, Diverse, Butik, Coccodrillo, Quiosque, Lavard, Douglas, CCC, Deichmann, Martes Sport, Empik, Avans, McDonald’s, Itaka. Do dyspozycji klientów oddanych zostało tysiąc miejsc parkingowych.

– To bardzo ładna Galeria, gdzie miło spędza się czas, robiąc zakupy. Bardzo lubię przyjeżdżać do Galerii Solnej w Inowrocławiu, ponieważ znajduję tu szeroką ofertę sklepów, które spełniają moje oczekiwania – mówi trzymilionowa klientka Galerii, która otrzymała bon o wartości 500 zł do realizacji podczas zakupów ze stylistką w Galerii Solnej.

Obiekt posiada certyfikat BREEAM, stanowiący o energooszczędności i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Galeria zapewnia udogodnienia dla klientów niepełnosprawnych, a także dla rodzin z dziećmi.

Inwestorami Galerii Solnej są Libra Project sp. z o. o oraz Acteeum Central Europe sp. z o.o. Zarządcą obiektu jest DTZ Polska sp. z o. o