Bartek planuje otwierać sklepy w regionie CEE

Przemysław Nowicki, manager działu rozwoju sieci w firmie Bartek SA

Przemysław Nowicki, manager działu rozwoju sieci w firmie Bartek SA

– Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sprzedaży za granicą. W lutym planujemy otwarcie sklepu firmowego Bartek w Charkowie na Ukrainie, a w kwietniu – w stolicy Białorusi. Obecnie trwają rozmowy na temat wprowadzenia produktu na rynek francuski i do krajów Beneluksu – powiedział w portalowi Retailnet Przemysław Nowicki, manager działu rozwoju sieci w firmie Bartek SA.

Obecnie za granicą działa 30 sklepów Bartek: 12 na Litwie, 2 na Łotwie, 13 na Ukrainie oraz 3 na Białorusi. Natomiast w Polsce funkcjonuje 47 sklepów. Spółka rozwija również sieć multibrandową, która liczy około 250 punktów za granicą i 150 w kraju. Powierzchnia otwieranych sklepów wynosi od 50 do 80 mkw.

– Szanse dobrego rozwoju mają te sieci, które posiadają markę z dużym zapleczem finansowym. Czas małych podmiotów, działających na lokalnych rynkach, przemija. Sukces to szeroka skala działania – duże inwestycje w nowoczesne rozwiązania, technologię, marketing. Bartek jest marką posiadająca te przymioty, dlatego intensywnie rozwijamy się zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych – dodał Przemysław Nowicki.

Bartek to polska firma i największy producent obuwia dziecięcego w kraju. Przez 20 lat działalności firma wyprodukowała już 10 mln par butów. Sukces marki leży w wyjątkowej dbałości o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka. Obuwie marki Bartek można również kupić za pośrednictwem sklepu internetowego w Polsce (www.sklep.bartek.com.pl) oraz w Stanach Zjednoczonych (www.ebartek.com), obsługującego rynek obydwu Ameryk.

W ofercie sklepu Bartek znajdują się, obok własnego obuwia marki, także modele butów Puma, Columbia, Daniel, Etnies, Geox, Crocs oraz asortyment dodatkowy w postaci skarpetek, rajstop, plecaków, czapek, piżam, parasolek, płaszczy przeciwdeszczowych, impregnatów do pielęgnacji obuwia i innych.

Reklama

Galeria Jurajska