Leopark, Bonarka City Center

Ukraińska marka Leopark jest nowym na polskim rynku konceptem wewnętrznego placu zabaw dla dzieci. Pierwszy lokal sieci zostanie otwarty w Krakowie. Otwarcie planowane jest pod koniec lutego 2014 roku.

Leopark w Bonarka City Center zajmie lokal o powierzchni 579 mkw. na poziomie +1 naprzeciwko Cinema City. Plac wyposażony będzie w najwyższej jakości, bezpieczne sprzęty do zabaw ruchowych, ogólnorozwojowych i edukacyjnych dostosowanych do potrzeb i umiejętności dzieci w różnych przedziałach wiekowych. W kwestii wyposażenia Leopark współpracuje ściśle z niemieckimi producentami posiadającymi wieloletnie doświadczenie na tym rynku.

Leopark w Bonarka City Center będzie pierwszym obiektem marki w Polsce. Do tej pory koncept rozwijał się na Ukrainie, gdzie odniósł duży sukces rynkowy.

– Obiekty Leopark są bardzo profesjonalnie przygotowane i realizowane z dużym rozmachem. Patrząc na projekty rozwiązań planowanych w Bonarce z perspektywy dorosłego, można naprawdę pozazdrościć dzieciakom zabawy i emocji, których będą tu doświadczać. Myślę, że Leopark ma szansę stać się silnym magnesem przyciągającym do naszego centrum rodziny z dziećmi – komentuje Iwo Knopik, Marketing Coordinator, Bonarka City Center.

Centra rozrywki dla dzieci Leopark w zależności od lokalizacji mają do 50 do 1,5 tys. mkw. powierzchni. Małe koncepty przeznaczone są do takich lokalizacji, jak kawiarnie i hotele (od 50 do 200 mkw.). Większe formaty (od 500 mkw. do 1,5 tys. mkw.) znajdują się w centrach handlowo-rozrywkowych.