Solar: wyniki w styczniu 2014 nieco słabsze niż miesiąc temu

Solar

Solar

Zarząd spółki Solar Company SA poinformował, że skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2014 roku wyniosły 10,8 mln zł , w tym salony własne (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company SA, w tym w outletach) – 9,4 mln zł.

Dla porównania skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2013 roku wyniosły 11,4 mln zł, w tym salony własne (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company SA, w tym w outletach) – 10,6 mln zł

Grupa Solar rozwija sieć sprzedaży zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie w ramach sieci działa ponad 240 sklepów. Z tego w Polsce działa około 80 sklepów własnych, kilkanaście outletowych i około 10 franczyzowych. Pozostałe to sklepy partnerskie. Poza Polską sieć Solar jest rozwijana m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Iranie, Ukrainie oraz na Słowacji i Białorusi. Łącznie za granicą działa około 40 sklepów Solar, a większość z nich to sklepy partnerskie.

Solar Company jest właścicielem marki modowej Solar. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria).

Sklepy sieci Solar są zlokalizowane w największych centrach i galeriach handlowych – m.in. w warszawskiej Arkadii, Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, krakowskich Galerii Kazimierz, Galeria Krakowska, Bonarka City Center, katowickim Silesia City Center, Galerii Katowicka, poznańskim Starym Browarze i Galerii Malta.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016