Dorota Wiaderek, dyrektor generalny Go Sport Polska
Dorota Wiaderek, dyrektor generalny Go Sport Polska

– Planujemy dalszy rozwój sieci: dokładnie analizujemy zarówno potencjalne miejsca inwestycji, jak i rozwój branży sklepów sportowych – powiedziała redakcji Retailnet Dorota Wiaderek, dyrektor generalna Go Sport Polska. Pierwszy sklep Go Sport w Polsce został otwarty w 1999 roku. W tej chwili jest ich już 25 i są usytuowane głównie w centrach handlowych dużych i średnich miast w całej Polsce.

– W ciągu 2013 roku szczególnie podkreślaliśmy nasze mocne strony: duży wybór produktów markowych, ale też obecność produktów alternatywnych w najniższych cenach. Zwracaliśmy też dużą uwagę na jakość obsługi i doradztwa klientowi przy wyborze odpowiedniego dla niego produktu. Chcemy, by sklepy Go Sport były postrzegane przez wszystkich miłośników sportu jako przyjazne miejsca, w których każdy znajdzie ofertę dopasowaną do swoich potrzeb i możliwości – dodała Dorota Wiaderek.

Dorota Wiaderek stanowisko dyrektora generalnego w spółce Go Sport objęła w 2013 roku. Wcześniej pełniła w firmie funkcję dyrektora operacyjnego. Dorota Wiaderek zdobywała doświadczenie zawodowe głównie w sektorze dystrybucji, między innymi zarządzając franczyzą Kosmetycznych Instytutów dr Irena Eris oraz przez ostatnie 3 lata jako dyrektor marki Dior w Polsce.

Go Sport jest francuską grupą kapitałową zajmującą się dystrybucją artykułów sportowych. Działa ona w pięciu krajach – Francji, Belgii, Polsce, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Go Sport to sieć prawie 350 sklepów, która zatrudnia 4607 pracowników.

W Polsce Go Sport otworzył filię w 1998 roku. Obecnie posiada 25 sklepów, głównie w dużych miastach. W 2012 roku spółka uruchomiła sklep w Centrum Handlowym Port Łódź. Powierzchnia sklepu to ponad 1,4 mkw., z czego prawie 1,2 mkw. zajmuje powierzchnia handlowa. Spółka w IV kw. 2013 roku odnotowała spadek sprzedaży w Polsce o 5,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.