W Atrium Copernicus szersza oferta mody męskiej

Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

Rozbudowywana część centrum handlowego Atrium Copernicus w Toruniu powiększy ofertę mody męskiej w centrum. Umowy najmu podpisały właśnie marki Wólczanka i Pako Lorente.

Nowe salony uzupełnią istniejącą w centrum ofertę mody męskiej, reprezentowaną przez takie marki, jak: Ewtex, Lancerto, Lavard, Pierre Cardin, Próchnik czy Vistula.

Oferta Wólczanki, jest obecnie dostępna w centrum na stoisku. W rozbudowanej części pojawi się w salonie o powierzchni ponad 30 mkw. W ofercie salonu znajdą się męskie koszule, dzianiny i dodatki, takie jak: krawaty, muchy, spinki do mankietów.

Salon Pako Lorente w Atrium Copernicus zajmie blisko 140 mkw. Projektanci Pako Lorente stworzyli dotąd gamę ponad 450 modeli koszul wizytowych oraz krawatów. W asortymencie sklepu znajdą się m.in.: garnitury, marynarki, buty, kamizelki ślubne czy płaszcze, które uzupełnią dodatki, takie jak: paski, szaliki, spinki etc.

Obecnie trwa rozbudowa Atrium Copernicus. Pod koniec tego roku obiekt osiągnie powierzchnię blisko 50 tys. mkw. GLA z ofertą 145 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów będzie parking na ponad 1,4 tys. miejsc.

Na 17 tys. mkw. rozbudowywanej części Atrium Copernicus znajdzie się ponad 50 nowych sklepów, punktów usługowych, restauracji i kawiarni. Do centrum wprowadzą się nowe salony modowe – Cubus, Carry, Sinsay, Mohito, Centro i Diverse. W Atrium Copernicus będzie również większa oferta sportowa – za sprawą sklepów Decathlon i 4F, salonu Active Sport i klubu Pure Jatomi Fitness. Branżę zdrowia i urody wzbogacą: drogeria Rossmann, perfumeria Sephora, drogeria Hebe oraz salon Paris Optique. W nowym, większym formacie pojawią się również obecne już w centrum, Cukiernia Sowa i Smyk. Ten ostatni w rozbudowanym Atrium Copernicus zostanie otwarty jako koncept Smyk Megastore. Będzie to jedyny salon w tej formule w regionie.

Atrium Copernicus znajduje się przy ul. Żółkiewskiego. W trakcie rozbudowy Atrium Copernicus powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej i 55 nowych sklepów.

Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych.

Reklama

Galeria Jurajska