Redan w lutym uruchomi cztery sklepy TextilMarket

Sklep TextilMarket

Sklep TextilMarket

W styczniu br. uruchomiono dwa nowe markety sieci dyskontowej TextilMarket – w Chorzowie i Goleniowie. Na luty planowane są kolejne otwarcia czterech nowych lokalizacji: Włodawa, Szczecin, Jaworzno i Zgorzelec.

W zeszłym roku w ramach TextilMarket wprowadzono wiele zmian, m.in. w zakresie zarządzania siecią sprzedaży oraz zmiany logotypu na TXM. Sieć TXM powiększyła się o 25 marketów, 6 sklepów zostało przeniesionych w nowe atrakcyjniejsze handlowo lokalizacje, a 2 zostały zrewitalizowane. Ponadto spółka Redan, właściciel sieci, zrealizowała plan dotyczący przekształcenia sklepów własnych na ajencyjne. Obecnie sieć składa się 281 sklepów, z czego 40 sklepów działa w nowej ajencyjnej formule. W 2014 roku liczba marketów w tej formule ma zwiększyć się do 120.

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids, oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. W styczniu 2014 roku szacunkowe obroty Grupy Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, wyniosły 32,6 mln zł, co oznacza 3-proc. wzrost rok do roku. Natomiast sieć TextilMarket w styczniu osiągnęła obroty w wysokości 15,7 mln zł, czyli o 10 proc. większe niż przed rokiem.

Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia 2 tys. osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash, oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska