Gilles Dougoud, Sephora Polska: stawiamy na synergię sprzedaży offline i online

Gilles Dougoud, Sephora

Gilles Dougoud, Sephora

Otwarcie sklepu internetowego Sephora w Polsce jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy oczekują wysokich standardów obsługi, oryginalnych kosmetyków najbardziej prestiżowych marek oraz dostępności 24 godziny na dobę – poinformowali przedstawiciele spółki Sephora podczas oficjalnej prezentacji  www.sephora.pl.

– Nowo uruchomiony sklep internetowy Sephora to ważna część naszej strategii rozwoju w Polsce: stawiamy na synergię sprzedaży offline i online. Wyraźny trend w handlu detalicznym – zarówno w Polsce, jak i na świecie, wskazuje na konieczność korzystania z różnych kanałów dystrybucji – powiedział Gilles Dougoud, dyrektor generalny, Sephora Polska.

Polski sklep internetowy Sephora bazuje na rozwiązaniach oferowanych przez platformy e-commerce sieci, działające w Stanach Zjednoczonych i Francji.

– Z analizowanych przez nas badań wynika, że niezależnie od wybieranego kanału sprzedaży klienci mają zawsze te same, wysokie wymagania. Dlatego naszą ambicją jest, aby e-sklep Sephora był najlepszym sklepem internetowym w Polsce, spełniającym najwyższe standardy w zakresie funkcjonalności, estetyki, przyjazności dla klienta i oferty produktów. Korzystamy z doświadczeń globalnej sieci Sephora, także sprawdzonych rozwiązań, które funkcjonują w Stanach Zjednoczonych czy we Francji – powiedział Jakub Jasiński, lider projektu e-commerce w Sephora Polska.

Sephora

Sephora

Polski sklep internetowy Sephora, tak samo jak stacjonarne perfumerie sieci, oferuje produkty pochodzące od autoryzowanych dystrybutorów. Dodatkowym rozwiązaniem jest również możliwość sprawdzenia dostępności produktów w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całym kraju.

Zamówienia o wartości powyżej 230 zł wysyłane są bezpłatnie, na życzenie klienta produkty są także bezpłatnie pakowane na prezent. Do każdego zakupu Sephora dołącza do pięciu próbek. Na ewentualne zwroty klienci mają miesiąc i mogą je realizować nie tylko online, ale również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce. Dla kupujących dostępna jest też bezpłatna infolinia. Jak poinformowano, przywileje związane z posiadaniem karty Klubu Sephora będą obowiązywały także w sklepie internetowym www.sephora.pl.

Sieć perfumerii Sephora jest obecna na polskim rynku od 15 lat. Obecnie Sephora prowadzi blisko 1,8 tys. perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH).

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska