Tape à l'oeil

– W ciągu 9 miesięcy od pojawienia się na polskim rynku marki Tape à l’oeil otworzyliśmy 10 sklepów zlokalizowanych w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach. Wszystkie nasze sklepy funkcjonują w centrach i galeriach handlowych – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Sebastian Jędreja, dyrektor na Polskę Tape à l’oeil.

– W roku 2014 otworzymy kolejne butiki w galeriach handlowych. Planujemy otwarcie 2–3 własnych punktów, przede wszystkim w Warszawie lub innych dużych miastach. W tym roku rozważamy również rozpoczęcie współpracy na zasadzie franczyzy. Jesteśmy w trakcie poszukiwania partnerów. Zależy nam na współpracy z doświadczonymi franczyzobiorcami. Docelowo planujemy otwarcie około 30–40 sklepów w Polsce.

– Chcemy rozwijać naszą działalność w największych miastach w Polsce, minimum 100 tys. mieszkańców. Jesteśmy w trakcie prowadzenia rozmów z właścielami centrów handlowych.

Sklep Tape à l’oei
Sklep Tape à l’oeil

– Polska jest największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem liczby mieszkańców. Mamy najbardziej dynamiczny rozwój w tym momencie w Europie, co skłania również firmy francuskie do inwestowania na polskim rynku – dodał Sebastian Jędreja.

Tape à l’oeil to francuska marka dla dzieci od narodzin do 14 lat. Tape à l’oeil została stworzona 20 lat temu we Francji. Obecnie Tape à l’oeil posiada ponad 250 sklepów na całym świecie i ciągle się rozwija, aby przedstawić swoją kolekcję w nowych obszarach geograficznych. Tape à l’oeil to również sprzedaż internetowa na www.t-a-o.com. W Polsce marka Tape à l’oeil pojawiła się w kwietniu 2013 roku wraz z otwarciem swoich pierwszych sklepów w CH Auchan Piaseczno , CH M1 w Czeladzi, CH 3 Stawy w Katowicach, CH Korona we Wrocławiu, CH Zakopianka, M1 w Krakowie, CH Auchan w Łomiankach, w CH Auchan Komorniki pod Poznaniem, CH Auchan Swadzim i CH Janki. Średnia powierzchnia salonów marki to 150 mkw., jednakże Tape à l’oeil otwiera salony o powierzchni od 110 do 250 mkw., traktując jako kryterium wielkość miasta i atrakcyjność centrum handlowego.