LPP otwiera sklep w Sarańsku

Kampania Reserved

Kampania Reserved

Nowy sklep zlokalizowany będzie w powstającym w tym mieście centrum handlowym City Park.

Centrum City Park będzie miało łącznie 80 tys. mkw. powierzchni, z czego galeria handlowa zajmie 35 tys. mkw. Znajdzie się w niej miejsce dla ok. 140 sklepów. Wyłączność na komercjalizację centrum handlowego ma firma CBRE. – Jednym z najemców centrum City Park będzie polska grupa LPP. Otwarcie galerii planowane jest na IV kw. bieżącego roku – powiedziała portalowi retailnet.pl Ekaterina Prokopova, szefowa działu PR w rosyjskim oddziale firmy CBRE.

Grupa LPP systematycznie umacnia swoją pozycję na rosyjskim rynku. Niedawno spółka uruchomiła swój 100. salon marki Reserved na tamtejszym rynku. Sklep mieści się w Centrum Handlowym Kristall w miejscowości Tiumeń.

– Polskie marki są bardzo widoczne na naszym rynku, czego nie można powiedzieć o rosyjskich firmach w waszym kraju. W ogóle tylko nieliczne rosyjskie marki otwierają swoje salony poza granicami kraju – zauważa Ekaterina Prokopova.

LPP to największa grupa odzieżowa w naszym kraju. Firma rozwija sieć swoich sklepów nie tylko w Polsce, ale także innych krajach CEE. Szczególnie dynamicznie LPP rozwija się w Rosji. Łącznie posiada ponad 1,3 tys. sklepów. Flagową marką spółki jest Reserved, ale grupa posiada także kilka innych brandów odzieżowych skierowanych do odbiorców w różnym wieku – Mohito, Cropp, House oraz Sinsay. Ta ostatnia to najnowsza marka w portfolio Grupy LPP.  Tylko w lutym i marcu spółka zamierza otworzyć łącznie 17 sklepów tej marki w polskich i zagranicznych centrach handlowych. Obecnie w ramach sieci Sinsay działają 63 sklepy.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016