Wojas powiększa sieć sklepów na Słowacji

Sklep Wojas

Sklep Wojas

Spółka obuwnicza Wojas w lutym br. otworzyła 2 nowe salony firmowe na Słowacji. Obydwa punkty sprzedaży zostały zlokalizowane w centrach handlowych w Bratysławie. Pierwszy mieści się w Avion Shopping Center, a drugi w Galerii Eurovea.

Obecnie spółka na Słowacji posiada 9 salonów w centrach handlowych – m.in.: w Jasna Shopping City (Liptovský Mikuláš), Aupark (Žilina), Polus City Center (Bratysława), Aupark (Koszyce), Zoc Max (Dunajska Streda), Mlyny (Nitra) oraz Optima (Koszyce). Wojas ma również 1 salon franczyzowy w Czechach, który został otwarty 7 września 2013 roku w Centrum Handlowym Palladium  w Pradze.

Wojas jest jednym z największych polskich producentów obuwia, który dysponuje siecią około 150 salonów firmowych w Polsce i za granicą. W ofercie marki Wojas znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz trekkingowe. W zeszłym roku firma uruchomiła sklepy m.in. w Centrum Rivera w Gdyni, CH Wola Park w Warszawie, sklep outletowy w Nowym Targu, Galerii Katowickiej, Galerii Malta w Poznaniu, kontynuowała także remodeling istniejących sklepów. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej Wojas w styczniu 2014 roku wyniosły ponad 12,6 mln zł i były wyższe o 44,2 proc. od przychodów osiągniętych w ubiegłym roku.

Strategia Grupy Wojas SA zakłada dalszy wzrost i powiększanie udziału rynkowego poprzez organiczny rozwój sieci sprzedaży. Wzrost liczby placówek własnych oraz poprawa efektywności w dotychczasowych są głównymi elementami tej strategii.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016