Więcej mody w Galerii Dominikańskiej

Galeria Dominikańska

Galeria Dominikańska

13 lutego 2014 roku w Galerii Dominikańskiej nastąpiło otwarcie salonu marki Diverse. Nowy sklep zlokalizowany jest na pierwszym poziomie wrocławskiego centrum handlowego.

Nowy salon zajmuje ponad 300 mkw. i jest zlokalizowany na pierwszym poziomie Galerii Dominikańskiej. Diverse uzupełni ofertę modową centrum reprezentowaną m.in. przez takie marki, jak: Zara, Reserved, C&A, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Max Mara, van Graff, Pepe Jeans, Big Star, House, Benetton, Cropp Town, Mango, Orsay, Promod, Simple, New Yorker, Tally Weijl czy Vero Moda.

Diverse jest jedną z wiodących firm odzieżowych w Polsce. Diverse jako koncept multibrandowy funkcjonuje w ponad 200 punktach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Oferta sieci obejmuje produkty marki Diverse, CLTN oraz Iridium.

Galeria Dominikańska to w pełni wynajęte centrum handlowe klasy A. Powierzchnia najmu brutto wynosi około 32,9 tys. mkw. i zajmuje trzy kondygnacje, na których znajdują się 102 lokale oraz  siłownia wynajęta przez AM Fitness Club. Głównymi najemcami są supermarket Carrefour i Media Markt. Dodatkowo galeria oferuje wiele  punktów gastronomicznych i rozrywkowych.  Klienci galerii mogą również skorzystać z usług centrum medycznego Lux Med. Ponadto w centrum znajduje się ponad 900 miejsc parkingowych.

Galeria Dominikańska została otwarta w 2001 roku i jest czołowym centrum handlowym we Wrocławiu – czwartym co do wielkości mieście w Polsce, stolicy Dolnego Śląska, zamieszkiwanym przez około 630 tys. mieszkańców. Szerszy zasięg jej działalności obejmuje ok. miliona potencjalnych klientów, z których 580 tys. mieszka w odległości umożliwiającej dojazd w ciągu 15 minut.

Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016