Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA
Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

–  W 2014 roku planujemy uruchomić 2 sklepy franczyzowe Gino Rossi na Słowacji i w Czechach. Celujemy także w rynki wschodnie. Na Litwie, Łotwie, Białorusi, Rosji czy Ukrainie chcemy otwierać wyłącznie sklepy franczyzowe Gino Rossi –  powiedział portalowi Retailnet Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.

Spółka Gino Rossi pod koniec 2013 roku uruchomiła pierwszy franczyzowy sklep marki na Słowacji.

–  Salony za granicą są w tym samym formacie, co w kraju. Nie przewidujemy różnicowania naszych sklepów ze względu na kraj, w którym działają. Jednolity koncept salonu wpływa pozytywnie na rozpoznawalność i wizerunek naszych marek. Średnia powierzchnia salonów Gino Rossi i Simple to około 100 mkw.

–  Obecnie w Polsce i w tych krajach europejskich, gdzie sprzedajemy nasze produkty, największy potencjał rozwoju biznesu w naszej branży oferują centra handlowe. Dlatego salony marek Gino Rossi i Simple otwieramy prawie wyłącznie w galeriach handlowych. Stawiamy na handel nowoczesny, który dla naszego klienta jest najbardziej przyjazny – dodał Tomasz Malicki.

Gino Rossi SA zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie grupy Gino Rossi znajdują się: obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieć Gino Rossi obejmuje ponad 72 salony firmowe w Polsce i za granicą. Natomiast Simple Creative Products liczy obecnie 52 salony firmowe znajdujące się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Zarząd spółki Gino Rossi planuje rozwój sieci sprzedaży w 2014 roku do poziomu 79 salonów własnych i franczyzowych Gino Rossi oraz 55 salonów własnych i franczyzowych Simple.