Nagroda SCF FMCG Retailer of the Year 2014 dla Biedronki

Sieć sklepów Biedronka należąca do Jeronimo Martins Polska SA została wyróżniona tytułem SCF FMCG Retailer of the Year w konkursie Retailers’ Awards organizowanym podczas Shopping Center Forum 2014.

– Nagroda SCF 2014 Retailers’ Awards w kategorii FMCG Retailer of the Year 2014 przyznana sieci sklepów Biedronka jest potwierdzeniem naszych działań i planów, które z sukcesem realizujemy w Polsce od kilkunastu lat. W 2000 roku liczba naszych sklepów wynosiła blisko 600. Obecnie jest to już około 2,4 tys. placówek. Poszukując nowych lokalizacji pod nasze sklepy, bardzo często analizujemy oferty także operatorów centrów handlowych. Wiele tego typu analiz kończy się pozytywnie i otwieramy tam nasze nowe placówki. W ten sposób wychodzimy również naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom lokalnych społeczności – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marek Wróbel, dyrektor Ekspansji-Wschód Jeronimo Martins Polska SA.

Jeronimo Martins Polska SA. jest właścicielem największej w Polsce sieci detalicznej Biedronka, mającej około 2,4 tys. sklepów w blisko 900 miejscowościach. Filarami strategii firmy są wyselekcjonowane produkty, oferowane w codziennie niskich cenach, a także bliskość sklepów.

Jeronimo Martins Polska współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi, a 9 na 10 produktów oferowanych w sieci sklepów Biedronka to produkty pochodzące z Polski. Firma zatrudnia ponad 45 tys. pracowników. Od 1995 roku spółka zainwestowała w Polsce ponad 10 mld zł.

Nagrodę SCF FMCG Retailer of the Year 2014 przyznało niezależne jury, w skład którego weszli szefowie działów retail renomowanych agencji, takich jak: CBRE, Colliers International,  BOIG, DTZ Polska, Cushman & Wakefield, Jones Lang LaSalle oraz Mallson. Do nagrody w tej kategorii były nominowane także Lidl, Intermarche oraz Stokrotka.