Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas Polska

– Nagroda Shopping Center Forum Retailers’ Awards 2014 w kategorii Perfume & Cosmetics Retailer of the Year 2014 ma dla nas szczególne znaczenie. Dostaliśmy ją w roku, w którym jeszcze mocniej koncentrowaliśmy się na najlepszym serwisie, łączeniu sprzedaży detalicznej z usługowym podejściem do obsługi klienta oraz integrowaniu perfumerii stacjonarnych z kanałem sprzedaży internetowej – powiedziała portalowi Retailnet Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

– Cieszymy się z tego wyróżnienia, tym bardziej że zostało ono przyznane przez jury złożone z najlepszych ekspertów reprezentujących rynek nieruchomości.

– Nagroda Shopping Center Forum Retailers’ Awards 2014 jest potwierdzeniem pozycji firmy na polskim rynku. Z portfelem 108 sklepów, pierwszą autoryzowaną perfumerią internetową oraz udziałem w rynku perfumerii na poziomie blisko 49 proc. Douglas Polska jest liderem rynku perfumerii w Polsce.

– Na rok obecny planujemy dalszy rozwój – chcemy otworzyć kolejne sklepy w nowych lokalizacjach i modernizować istniejące salony po to, by oferować klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które najbardziej znają z Douglas House of Beauty, naszego sklepu flagowego i największej perfumerii w Polsce – dodała  Agnieszka Mosurek-Zava.

Douglas Polska prowadzi w Polsce 108 sklepów o zróżnicowanych formatach w 56 miastach. Wynajmuje blisko 30 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. W swoim asortymencie ma ponad 70 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai Kanebo International). Douglas jest też właścicielem w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć zatrudnia blisko 1,2 tys. osób. Na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat.