Salon 5.10.15.

W całym kraju dynamicznie zwiększa się liczba salonów z odzieżą dla dzieci 5.10.15. W 2013 roku otwartych zostało 40 nowych salonów w kraju, 4 sklepy monobrandowe w Rosji i 1 w stolicy Białorusi – Mińsku.

– Podobne tempo rozwoju planujemy utrzymać w roku 2014 – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marek Czupryna, prezes zarządu Komex SA.

Spółka otworzyła już nowe sklepy w Zawierciu – salon ma 104,90 mkw. powierzchni, oraz w Warszawie przy Al. KEN – o powierzchni 72,50 mkw. Kolejny salon zostanie otwarty jeszcze w lutym w Policach.

Firma planuje poszerzyć swoją działalność o nowe rynki, w tym o Ukrainę i Kazachstan.

– W dalszym ciągu interesują nas nowe rynki zbytu, na których zamierzamy aktywnie  poszukiwać partnerów biznesowych. W mniejszych krajach poprzez sprzedaż hurtową chcemy dotrzeć do dystrybutorów gotowych rozwijać markę 5.10.15. na całym terytorium kraju. Jesteśmy jedną z nielicznych polskich marek w segmencie odzieżowym, która rzeczywiście na rynkach wschodnich otwiera sklepy monobrandowe pod swoim logo i ze swoim towarem. Mogą pozwolić sobie na to tylko silne marki – podkreśla Marek Czupryna.

Mówiąc o ekspansji 5.10.15., nie zapomina o sprzedaży internetowej.

– To medium, którego w dzisiejszych czasach nie wolno pomijać. Sklep internetowy 51015kids.eu wystartował w połowie roku 2011 i z roku na rok odnotowuje znaczący wzrost sprzedaży. Ku naszemu zadowoleniu coraz więcej młodych mam korzysta z tego kanału sprzedaży – dodaje Marek Czupryna.

Przypomnijmy: obecnie 5.10.15. to około 240 sklepów działających na terenie całego kraju. Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić także w sklepie internetowym 51015kids.eu. Intensywny  rozwój marki i jej pozycja na rynku mody dziecięcej  zostały potwierdzone nadaniem jej godła Superbrands 2013/2014.