Geox z nowymi salonami w 2014

Salon Geox

Salon Geox

Firma Geox, do której należy sieć salonów o tej samej nazwie mieszczących się na terenie centrów handlowych, planuje kolejne otwarcia w tego typu obiektach na terenie Polski. Marka Geox znana jest wśród klientów z wysokiej jakości obuwia zaawansowanego technologicznie.

Obecnie sieć salonów Geox liczy 13 salonów w naszym kraju. W 2013 roku otwarto dwa nowe salony sieci – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Kuźniar, Country Manager Poland and Baltic’s. – Planujemy w 2014 roku otworzyć kolejne dwa salony. W chwili obecnej poszukujemy lokalizacji w największych miastach Polski, które stwarzają potencjał dla naszych sklepów.

Country Manager Poland and Baltic’s firmy Geox zapowiedział, że firma planuje otwarcie oficjalnego e-sklepu marki na terenie naszego kraju.

– Jesteśmy w trakcie przygotowania do wdrożenia sklepu internetowego w Polsce – dodaje Łukasz Kuźniar.

Średnia powierzchnia salonów Geox wynosi 120 mkw. powierzchni. Największa ekspansja sieci w Polsce miała miejsce w 2011 roku, wtedy też marka otworzyła 11 salonów. Oprócz salonów z regularną kolekcją w Polsce znajdują się także sklepy outletowe.

Firma Geox należąca do Geox S.p.A. powstała na początku lat 90. w północno-wschodnich Włoszech. Znakiem jakości marki jest produkcja oddychającego obuwia i odzieży. Technologia wymyślona przez Maria Moretti Polegato jest dziś opatentowana znakiem towarowym Geox. Marka jest dziś obecna w ponad 100 krajach świata i posiada ponad 1,2 tys. salonów firmowych. Firma oprócz salonów firmowych ma mocno rozbudowaną sieć franczyzobiorców.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016