Park Handlowy Okęcie

Spółka Mineralna Development sp. z o. o., będąca użytkownikiem wieczystym działki gruntu przy ul. Mineralnej 7 w Warszawie oraz inwestorem, przygotowuje się do realizacji Parku Handlowego Okęcie.

Przedstawiciele firmy w rozmowie z redakcją Retailnet zdementowali informację, jakoby park handlowy miał powstawać w dwóch etapach: pierwszy – 9 tys. mkw. GLA i drugi – 12 tys. mkw. GLA.

– Park Handlowy Okęcie będzie zajmował 9 tys. mkw. powierzchni najmu. W innych mediach pojawiła się informacja, że potem zostanie rozbudowany o kolejne 12 tys. mkw. Tak się nie stanie, ponieważ pobliska działka należy do innego inwestora, który rozważa budowę innego obiektu. Można powiedzieć, że będzie on częścią kompleksu handlowego. Liczymy na to, że budowa Parku Handlowego Okęcie rozpocznie się jeszcze w bieżącym roku. Zainteresowanie naszym obiektem jest duże. Otwarciem sklepów w PH Okęcie są zainteresowane m.in. sieci Biedronka, Deichmann – mówią przedstawiciele Spółka Mineralna Development sp. z o. o.

Poza właścicielem marki Biedronka powierzchnie w obiekcie handlowym powstającym na Okęciu wynajęły lub zarezerwowały już m.in. sieci obuwnicze. Z kilkoma innymi, wyselekcjonowanymi firmami, inwestor prowadzi zaawansowane rozmowy.

– Atrakcyjna lokalizacja, oryginalne elementy architektury obiektu – takie jak nieregularne skrystalizowane przeszklenia inspirowane dynamiką parkowych zadrzewień oraz konstrukcja zapewniająca dużą dowolność w dopasowaniu lokali do wymagań i potrzeb najemców – to cechy wyróżniające Park Handlowy Okęcie. Wierzymy, że stanie się on ważnym punktem na handlowej mapie Warszawy – komentuje Sebastian Kuciński, prokurent Paged SA kierujący projektem Park Handlowy Okęcie.

Park Handlowy Okęcie to inwestycja deweloperska spółki celowej Mineralna Development sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, należącej do Grupy Kapitałowej Paged. Łączna wartość projektu budowy centrum handlowo-usługowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą to niemal 40 mln zł.

Jednym z głównych atutów Parku Handlowego Okęcie, mającym wpływ na zainteresowanie nim najemców, jest lokalizacja. Komercyjny budynek stanie się najbliżej położonym od centrum stolicy parkiem handlowym, a dzięki bliskości Alei Krakowskiej oraz będącej w budowie południowej obwodnicy Warszawy będzie również jednym z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych stolicy. W bezpośrednim sąsiedztwie Parku Handlowego Okęcie znajdują się sklep Decathlon oraz market budowlany Castorama.