Inditex: będzie więcej sklepów sieci Bershka

Salon Bershka

Salon Bershka

Hiszpańska marka modowa Bershka należąca do Grupy Inditex podsumowuje 2013 rok otwarciem kilkunastu nowych sklepów w Polsce.

Nowe salony sieci pojawiły się m.in. w nowo otwartych centrach i galeriach handlowych. W 2013 roku butiki Bershki otwarto m.in. w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, Galerii Solnej w Inowrocławiu, Galerii Mazovia w Płocku, Alfa Centrum w Olsztynie, w Poznań City Center czy Galerii Katowickiej.

– Z uwagi na politykę firmy nie możemy udzielić informacji o planach na 2014 rok, ale rok 2013 zakończyliśmy liczbą 48 sklepów Bershka, z czego w 2013 roku otworzyliśmy 11 – poinformowali redakcję Retailnet przedstawiciele spółki Inditex.

Inditex nie zdradza szczegółów ekspansji na 2014 rok, ale – jak udało nam się ustalić – Grupa podpisała umowy najmu m.in. z Atrium Felicity w Lublinie, Galerią Warmińską w Olsztynie oraz Galerią S w Siedlcach. Salony w Lublinie i Siedlcach będą pierwszymi sklepami Bershki w mieście. Ponadto o salon Bershki wzbogaci się także będące w rozbudowie centrum handlowe Gemini Park Bielsko Biała. W planach sieci jest także otwarcie salonu w jeleniogórskiej galerii Nowy Rynek należącej do TK Development oraz w Centrum Handlowym Zielone Arkady w Bydgoszczy, którego inwestorem jest spółka ECE Projektmanagement Polska.

Marka Bershka powstała w 1998 roku i skierowana jest do młodych ludzi dobrze orientujących się w nowych trendach. W ciągu 2 lat od powstania marki zostało otwartych 100 punktów sprzedaży. Obecnie działa ponad 910 sklepów w ponad 64 krajach, a sprzedaż produktów Bershka stanowi 10 proc. całości przychodów całej grupy. Suma powierzchni sklepów Bershka to ponad 338 tys. mkw. W Polsce sieć liczy 48 salonów. Marka należy do Grupy Inditex, która jest właścicielem także takich brandów, jak Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Zara Home, Uterqüe, Oysho.

Reklama

Galeria Jurajska