Wizualizacja Atrium Felicity

Do grona najemców Atrium Felicity w Lublinie dołączył salon obuwniczy Bartek. Najemca zajmie 65 mkw. powierzchni. W ubiegłym tygodniu inwestor centrum otrzymał decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Poziom komercjalizacji centrum, którego otwarcie zaplanowano na 20 marca, wynosi już ponad 98 proc.

Bartek to największy polski producent obuwia dziecięcego. Firma oferuje obuwie dla dzieci w wieku 1–10 lat. Buty poddawane są specjalistycznym testom przeprowadzanym przez niezależne instytucje, które potwierdzają ich wysoką jakość. Salony wyposażone są w specjalistyczne miarki do stóp, ułatwiające właściwe dobranie bucików.

Bartek uzupełni bogatą ofertę dla dzieci, którą w Atrium Felicity reprezentują m.in. takie marki, jak: Smyk, Jupi Park, Zara, C&A, Carry (nowość od tego sezonu: Carry Kids), H&M, Reserved, Deichmann, CCC.

W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Felicity dołączył operator kinowy Cinema City.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wynosi 75 tys. mkw. W centrum swoje salony otworzą najbardziej popularne marki modowe, takie jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger i New Yorker. Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie również pierwszy w regionie hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin oraz market elektroniczny Saturn.

Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman & Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc.