Dalszy rozwój H&M na rynku e-commerce

Salon H&M

Salon H&M

Grupa H&M zapowiada, że w 2014 roku wraz z rozwojem salonów stacjonarnych na nowych rynkach w Australii i na Filipinach firma planuje otwarcia sklepów internetowych w kolejnych krajach.

Jak wynika z ostatniego raportu firmy, H&M zamierza otworzyć sklepy online na 4 nowych rynkach. Pierwsze otwarcie sklepu internetowego marki H&M zaplanowano na przełom wiosny i lata 2014 we Francji. W późniejszych miesiącach planowane jest rozpoczęcie sprzedaży sieci na 3 innych dużych rynkach.

– Inwestowanie w rozwój sprzedaży online jest dla nas bardzo istotne. Tym bardziej że dotychczas otwarte sklepy internetowe radzą sobie bardzo dobrze. Serwis hm.com jest jednym z najczęściej wyświetlanych serwisów dotyczących mody na całym świecie. W sierpniu 2013 roku otworzyliśmy nasz sklep internetowy w Stanach Zjednoczonych. Spotkał się on z bardzo pozytywną reakcją klientów na tamtym rynku – informuje Karl-Johan Persson, CEO Grupy H&M.

Firma nie zdradza jednak, czy i kiedy planowane jest otwarcie sklepu internetowego w Polsce. H&M jest bowiem jedną z niewielu grup odzieżowych działających na polskim rynku odzieżowym, która nie posiada jeszcze sklepu internetowego.

Jak już informowaliśmy firma H&M planuje także otworzyć kolejne kilkaset sklepów na całym świecie. Jak wynika z ostatniego raportu firmy, w 2014 roku zamierza ona zwiększyć liczbę salonów stacjonarnych na poziomie 10–15 proc. Przez cały rok 2014 firma planuje otworzyć około 375 sklepów. Wiele sklepów ma zostać otwartych w Polsce. W ostatnim roku obrotowym grupa otworzyła 356 nowych sklepów na całym świecie.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska