Neonet otwiera 4 nowe sklepy i kontynuuje rozwój nowego formatu salonów

Salon sieci Neonet

Salon sieci Neonet

Neonet, sieć sprzedaży RTV AGD i IT, 20 lutego 2014 otworzyła 4 nowe salony: w Sosnowcu, Wschowie, Lipnie oraz Zgorzelcu. Wszystkie sklepy zostały otwarte w nowym formacie, testowanym przez spółkę od ponad roku.

Firma koncentruje się głównie na ekspansji w lokalizacjach poniżej 200 tys. mieszkańców. Rozbudowie sieci towarzyszą także kolejne modernizacje – przede wszystkim nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz poszerzanie asortymentu i oferty usług dodanych (m.in. montaż czy konfiguracja sprzętu). W ubiegłym roku firma obchodziła 10-lecie – na przestrzeni tych lat w sklepach Neonet zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji.

– W naszej strategii stawiamy na kilka elementów. Po pierwsze: Neonet nadal będzie liderem, jeśli chodzi o politykę niskich cen – możemy je utrzymać dzięki połączeniu optymalnych powierzchniowo sklepów (metraże mniejsze od konkurencji) z szeroką ofertą internetową, dostępną w sklepach poprzez nowoczesne narzędzia sprzedaży (m.in. tablety z multimedialnymi katalogami, w które wyposażeni są sprzedawcy). Mniejsze powierzchnie to mniejsze koszty, w związku z czym możemy zaoferować niższe ceny. Jednocześnie przy tej powierzchni utrzymujemy pełną ofertę. Kluczowym elementem strategii jest wyeliminowanie problemu tzw. „krótkiej półki”, charakterystycznej dla wielu sieci lokalnych – w sklepach Neonet oferujemy ponad 10 tys. produktów. Podstawowe znajdują się na ekspozycji w salonach, pozostałe zaś można zamawiać poprzez platformę neonet.pl. Sprzedawca może sprowadzić je do sklepu lub zapewnić dowóz do domu klienta w 48h – powiedział Wojciech Kiestrzyń, wiceprezes zarządu Neonet.

Salon Neonet

Salon Neonet

– Rozwijamy sieć własną i franczyzową, w części miast zmieniamy lokalizacje na bardziej centralne, a także wciąż doskonalimy standard sklepów. Nowy format, wprowadzany we flagowych salonach, to m.in. nowocześniejszy design, funkcjonalne przestrzenie czy rozwiązania znane z najnowocześniejszych punktów  w galeriach – np. otwarte stoły z laptopami i tabletami, możliwość przetestowania innych sprzętów (odkurzacze, małe agd, wybrane pralki, foto, gsm, nawigacja etc.). I wreszcie – wyróżnikiem sklepu będzie nadal wysoka jakość obsługi – dodaje Wojciech Kiestrzyń.

Przypomnijmy: obecnie w ramach sieci Neonet działa ponad 500 sklepów zlokalizowanych także w centrach i galeriach handlowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016