Salon Pretty One

Polska marka odzieżowa Pretty One rozpoczyna 2014 rok z dwoma nowymi salonami. Pierwszy z nich, u naszych zachodnich sąsiadów, już ruszył, a otwarcie drugiego w kraju to kwestia kilkunastu dni – poinformowali przedstawiciele sieci.

W ubiegłym roku firma zanotowała 20-proc. wzrost i uruchomiła 4 salony. Ten rok chciałaby zamknąć z dwa razy większą liczbą nowych placówek.

– W 2013 roku utrzymaliśmy dynamikę rozwoju sieci. W tym roku planujemy podwoić liczbę nowych sklepów – zapowiada Agnieszka Trusiewicz, dyrektor marketingu Pretty One.

– Właśnie otworzyliśmy salon w Landshut, drugi po berlińskim sklep w Niemczech. 3 marca zapraszamy klientki do Pasażu Meteor w Zielonej Górze. Oba salony prowadzone są przez franczyzobiorców. W sumie już 11 placówek będzie współpracowało z nami w takiej formule. Chcemy tę sieć rozwijać, ale przede wszystkim zależy nam na zwiększaniu liczby własnych salonów – dodaje.

Do tej pory Pretty One otwierała salony przede wszystkim w największych miastach w Polsce. Obecnie, w związku z nasyceniem rynku, decyduje się na aktywność w największych ośrodkach handlowych w miastach średniej wielkości.

Jednocześnie trwają prace nad rozbudową sieci za granicą. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi partnerami w Niemczech, na Litwie oraz na Łotwie i na mającym ogromne perspektywy rynku rosyjskim.

W 2013 roku połowa sklepów Pretty One przeszła remodeling, dzięki któremu marka stała się bardziej widoczna i postrzegana jest jako nowocześniejsza oraz przyjazna dla klientek. W tym roku przearanżowane i na nowo obrandowane zostaną pozostałe salony.

Projekt Pretty One ruszył w 2007 roku. Obecnie dysponuje 22 własnymi salonami w kraju i 3 za granicą. Sieć powiększają placówki franczyzowe: 2 polskie i 9 zagranicznych. Marka Pretty One poza Polską jest obecna na Litwie, w Niemczech, w Mołdawii, Rosji, a także na Białorusi i Ukrainie. Ofertę sprzedażową uzupełnia sklep online shop.prettyone.pl. Kolekcje Pretty One skierowane są do kobiet nowoczesnych, które cenią sobie elegancję i klasykę, ale chętnie wzbogacają tradycyjny, biznesowy look odważną kolorystyką i trendami.