Firma kurierska Siódemka otworzyła nową zakładkę na swoim oficjalnym profilu w portalu społecznościowym Facebook. FCO (Facebookowe Centrum Opinii) jest miejscem wymiany myśli i doświadczeń na tematy związane z działalnością firmy kurierskiej.

FCO jest miejscem, w którym będą się odbywały wszelkie dyskusje na tematy związane rynkiem kurierskim, e-commerce, a także produktami i usługami Siódemki. Dzięki czytelnemu układowi zakładki oraz łatwej i intuicyjnej nawigacji korzystanie z forum jest proste i przystępne. Facebookowe Centrum Opinii wystartowało w połowie lutego. Siódemka jest jedyną firmą kurierską, która posiada oficjalny polski fanpage na Facebooku.

Według raportu firmy Conversocial wiele firm nadal nie oferuje klientom obsługi za pośrednictwem mediów społecznościowych, mimo faktu, że jeden na trzech użytkowników tego typu portali woli komunikować się z marką przez właśnie przez ten kanał. 63% klientów oczekuje, że firma będzie prowadziła obsługę przez social media. Tymczasem firmy odsyłają klientów do innych kanałów komunikacji.

Raport pt. “Tweet, E-mail or Call? Which Brands are Re-directing Social Media Complaints to Traditional Channels” monitorował Twitterowe kanały firm, które mają więcej niż pięć tysięcy śledzących oraz prowadzą sprzedaż stacjonarną w Stanach Zjednoczonych. Badanie przeprowadzono między 14 a 21 sierpnia. Firma wzięła pod uwagę wpisy, które zawierały adres e-mail bądź numer telefonu. W badaniu uwzględniono 29 firm, z których dziesięć to sprzedawcy.

Siódemka S.A. powstała w 1998 roku. Obecnie jej strukturę tworzy 40 lokalnych oddziałów oraz zespół 3000 pracowników i kurierów. Firma świadczy usługi kurierskie i logistyczne, dostosowane do unikalnych potrzeb kilkunastu tysięcy klientów na terenie całego kraju. Siódemka oferuje usługi w serwisie lokalnym i krajowym, doręczając do przedsiębiorstw i osób prywatnych 2 miliony paczek miesięcznie. Jest liderem w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, zapewniających automatyzację i skuteczne zarządzanie procesem obsługi przesyłek. Należą do nich takie rozwiązania, jak: WebMobile7, Mobile7, Tracking Allegro, WebPack7, 7 Office Ship Control, 7 Business Ship Control.