Tous

Hiszpańska marka Tous rozwija sieć salonów na polskim rynku. Obecnie w naszym kraju działa 11 sklepów tej marki, oferujących biżuterię i akcesoria modowe.

W Polsce za ekspansję marki odpowiedzialna jest firma Oriens Bijou sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem marki w naszym kraju. Sieć Tous jest obecna na polskim rynku od 2009 roku. Butiki Tous zlokalizowane są tylko w centrach handlowych w największych miastach. Salony znajdują się m.in. w warszawskiej Galerii Mokotów , w poznańskim Starym Browarze, łódzkiej Manufakturze czy Magnolia Park we Wrocławiu.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Tous otworzył 2 nowe butiki w centrach handlowych Klif zarządzanych przez BNP Paribas. Pod koniec ubiegłego roku otwarto salony w CH Klif w Gdyni oraz w Domu Mody Klif w Warszawie. Ostatnio spółka Oriens Bijou podpisała kolejną umowę najmu z Neinver Polska i wkrótce nowy salon Tous pojawi się także w Poznaniu w Galerii Malta.

Tous to rodzinna firma, która powstała w 1920 roku w Hiszpanii. Obecnie posiada 180 salonów w Hiszpanii i prawie 500 na całym świecie, w tym w Paryżu i Nowym Jorku, miastach powszechnie uznawanych za światowe stolice mody. Kolekcje Tous to nie tylko torebki i akcesoria, ale także galanteria skórzana, biżuteria, zegarki, perfumy oraz szale.

Założycielami marki było małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa, którzy przekształcili niewielki zakład zegarmistrzowski  w sklep z biżuterią. Prawdziwy rozkwit marki nastąpił 45 lat później. Znakiem rozpoznawczym marki jest miś.

Marka Tous co roku tworzy 32 kolekcje biżuterii, co oznacza, że co 2 tygodnie oferuje nowe wzory. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota, srebra lub stali szlachetnej, a dodatkowego blasku dodają jej zdobienia w postaci diamentów i pereł. Polską ambasadorką marki Tous została Małgorzata Socha.