Prezes Grupy Integer inwestuje 5 mln zł w SALESmanago

Platforma internetowa, fot. Shutterstock

Platforma internetowa, fot. Shutterstock

SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation, który znajduje się aktualnie wśród 12 największych tego typu platform na świecie. W pierwszym etapie inwestycji Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer, za 5 mln zł obejmie 20 proc. udziałów w SALESmanago. W ramach współpracy tworzone będą unikalne rozwiązania łączące oprogramowanie do automatyzacji marketingu z nowoczesnymi rozwiązaniami na rynku e-commerce, które kierowane będą do podmiotów chcących optymalizować internetowy kanał marketingu i sprzedaży, w tym zwłaszcza dla sklepów internetowych.

SALESmanago, który identyfikuje i monitoruje zachowanie klientów na stronie www, a następnie tworzy automatyczne dopasowane oferty dostarczane konkretnym osobom przez e-mail, personalizowaną treść na stronie www oraz w kanałach sprzedaży bezpośredniej. Z SALESmanago korzysta ponad 1000 firm w całej Europie, wśród których są firmy takie, jak: Komputronik, Yves Rocher, Getin Bank, Deloitte, Rainbow Tours oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

– Inwestuję prywatnie w przedsięwzięcia, które potencjalnie tworzą efekty synergii dla działalności Grupy Integer.pl. Fascynują mnie firmy szybko rosnące, na dynamicznych, perspektywicznych rynkach – posiadające takie produkty w swoim portfolio, które mogą wspierać e-commerce. Nie mam bowiem wątpliwości, że e-commerce jest najbardziej perspektywiczną branżą na świecie. A przede wszystkim cenię firmy rozwijające unikatowe produkty i konkurujące na rynkach światowych z gigantami bez żadnych kompleksów – mówi Rafał Brzoska.

SALESmanago to produkt krakowskiej firmy Benhauer. W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku przy ponad 500-proc. dynamice sprzedaży licencji na oprogramowanie do automatyzacji marketingu. Spółka Benhauer powstała w 2011 roku i została założona przez Grzegorza Błażewicza, byłego prezesa portalu Interia.pl.

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że udało się nam pozyskać inwestora, jakim jest Rafał Brzoska. Dzięki dodatkowemu finansowaniu chcemy zdynamizować projekt budowania kolejnej polskiej firmy technologicznej o międzynarodowym znaczeniu oraz w dalszym ciągu wprowadzać w SALESmanago innowacje, które zmieniają sposób, w jaki pracują marketerzy i działy marketingu – mówi Grzegorz Błażewicz.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016