Kolejne ekskluzywne marki w Klifie

Kolekcja MM6

Kolekcja MM6

W marcu bieżącego roku w Domu Mody Klif zostanie otwarty nowy sklep. Nowością w warszawskim Klifie będzie ekskluzywny salon Gratson, z takimi markami jak See by Chloe i MM6 oraz Frankie Morello. Butik znajdzie się na parterze Domu Mody Klif i zajmie powierzchnię 115 mkw.

Kolekcje sygnowane See by Chloe są dziewczęce i wykonane ze szlachetnych materiałów. Dyrektorem artystycznym marki jest Clare Waight Keller, absolwentka prestiżowego Royal College of Art. W kolekcjach marki dominują kolorowe wzory i kobiece fasony łączone ze skórzanymi akcesoriami, prostymi płaszczami i miękkimi swetrami. Hitem sprzedażowym marki stała się stworzona 13 lat temu kolekcja jeansów i t-shirtów.

Marka MM6 to szyfr, pod którym kryje się jedna z linii kultowego domu mody Maison Martin Margiela, która zyskuje coraz większą niezależność. Dzięki artyzmowi i kreatywności belgijskiego projektanta marka zrewolucjonizowała współczesną modę. To w atelier MM6 stare ubrania zyskiwały nowe życie – były rewitalizowane za pomocą białej farby i prezentowane na wybiegu. To również tu powstawały kamizelki z rękawiczek, a suknie wieczorowe – z pokrowców na siedzenia samochodowe. Synonimem marki jest unikalny koncept minimalistycznych rzeczy, idealnych do noszenia na co dzień, wyróżniających się wyjątkową, wielofunkcyjną formą i jakością. Na klientki Domu Mody Klif czeka kolekcja ready to wear oraz stylowe akcesoria.

Frankie Morello to projekt duetu włoskich projektantów – Maurizo Modica i Pierfrancesco Gigliotti. Cechą charakterystyczną marki jest połączenie fascynacji sztuką współczesną z motywami znanymi z pop kultury. Znakiem rozpoznawczym Frankie Morello są innowacyjne materiały i fasony połączone z zabawnymi nadrukami. W butiku oprócz propozycji modowych dla pań dostępna będzie również męska kolekcja.

W Domu Mody Klif w Warszawie na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się luksusowe butiki takich marek, jak: Baldinini, Bohoboco, COS, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Lidia Kalita, Liu Jo, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tru Trussardi. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016