Galeria Warmińska finalizuje proces komercjalizacji

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Kolejny brand outdoorowy znajdzie się wśród najemców olsztyńskiego obiektu. Marka HiMoutain, stworzona przez znanych alpinistów – Artura Hajzera oraz Janusza Majera – otworzy salon o powierzchni 80 mkw. Na nieco ponad pół roku do otwarcia Galerii Warmińskiej Libra Project finalizuje proces komercjalizacji. Spółka podpisała także umowę najmu pod salon Samsonite, jednego z wiodących producentów bagażu.

Przypomnijmy, że Galeria Warmińska, zostanie otwarta wcześniej niż zakładano. Olsztyńska inwestycja pierwszych klientów zaprosi 5 września, a nie – jak wstępnie planowano – pod koniec października.

– Prace budowlane, prowadzone w zaskakująco dobrym tempie, pozwolą na wcześniejsze oddanie obiektu. Kilka ostatnich miesięcy to dla nas czas na wynajem ostatnich dostępnych powierzchni oraz ostateczną finalizację umów – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project.

Do grona najemców Galerii Warmińskiej dołączają właśnie dwie kolejne marki. HiMoutain to największa sieć sklepów outdoorowych w Polsce. Posiada 40 punktów, lokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w największych miastach kraju. Oferta produktowa HiMoutain obejmuje odzież oraz sprzęt do uprawiania sportów przestrzennych, takich jak turystyka górska, narciarstwo, żeglarstwo, skitouring, a także konfekcję dla osób preferujących aktywny styl życia. Oprócz artykułów sygnowanych własną marką w sklepach HiMoutain dostępne są również produkty wiodących producentów branży outdoor, jak VauDe, Garmont, Edelrid, Petzl, Climbing.

Drugi z najemców, brand Samsonite, może pochwalić się ponadstuletnią obecnością na rynku i pozycją lidera w dziedzinie produkcji akcesoriów do pakowania bagażu. Siłą marki jest jakość, którą potwierdza ogólnoświatowy system gwarancji (3-letniej, 10-letniej oraz dożywotniej). Oferta produktowa marki obejmuje walizki twarde, miękkie na kółkach, torby, plecaki i teczki na laptop, liczne akcesoria, kuferki, saszetki oraz torby podręczne i miejskie. Kolekcje Samsonite powstają we współpracy ze znanymi projektantami, jak Alexander McQueen i Marc Newson. Salon dostępny w Galerii Warmińskiej zajmie powierzchnię 80 mkw.

Wartość centrum handlowo-rozrywkowego, którego otwarcie planowane jest 5 września, to 400 mln złotych. W Galerii Warmińskiej swoje salony otworzą nie tylko międzynarodowi gracze, jak marki hiszpańskiego Inditexu (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti) czy H&M, ale również polskie brandy z grupy LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay). Najemcami olsztyńskiego obiektu będą również lokalni biznesmeni, jak Piekarnia Tyrolska. Oprócz punktów handlowo-usługowych Galeria Warmińska zaoferuje klientom 9-salowe Multikino oraz 1,2 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016