Top Secret: ruch w e-sklepie wyższy niż przed rokiem

Top Secret

Top Secret

W styczniu 2014 roku sklep topsecret.pl odwiedziło o 52 proc. więcej klientów niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Wysoka odwiedzalność e-sklepu zaowocowała także 34-proc. wzrostem wysłanych zamówień.

Jak podkreśla zarząd spółki Redan SA, właściciel sieci Top Secret, wzrost odwiedzalności i większa liczba zamówień to efekt licznych akcji marketingowych wspierających wyprzedaż kolekcji jesienno-zimowej.

– W lutym tego roku wysłano do klientów pierwsze dedykowane mailingi zachęcające do dodatkowych zakupów. Skuteczność tego typu akcji jest znaczna – aż 10 proc. klientów otrzymujących mailing przeczytało informację, a prawie 5 proc. skorzystało z zakupów z dodatkowym rabatem – poinformował zarząd spółki Redan.

W e-sklepie dostępna jest już nowa kolekcja i promowane są trendy wiosenne.

Szacunkowe obroty Grupy Redan w styczniu 2014 roku wyniosły 32,6 mln zł, co oznacza 3-proc. wzrost r/r. Przychody w tym okresie osiągnęły, jak poinformowano, wyższą dynamikę od przyrostu powierzchni handlowej – na koniec stycznia powierzchnia handlowa sieci wyniosła 99,6 tys. mkw., co oznacza 1-proc. wzrost w porównaniu do stycznia 2013 roku.

Pod szyldem Top Secret obecnie działa około 160 sklepów, z których większość to salony franczyzowe. Salony marki mają od 100 do 250 mkw. powierzchni. Poza Polską marka jest rozwijana także na rynkach wschodnich. W lutym nowe sklepy otwarto w miejscowości Tambow oraz  Czelabińsku (pierwszy sklep outletowy Top Secret na rynku rosyjskim). W planach jest uruchomienie nowych sklepów także na Ukrainie (w Sewastopolu, Dniepropietrowsku oraz Kamieńcu Podolskim).

Poza Top Secret Redan SA jest operatorem także marek odzieżowych Troll, Drywash oraz sieci dyskontów TextilMarket.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016