Salon Symbiosis

Marketing Investment Group – właściciel sieci handlowych Sizeer, Symbiosis, Umbro, Timberland, Lacoste i 50 Style – poinformował o otwarciu kilku nowych salonów multibrandowych.

Spółka rozwija obecnie wszystkie swoje koncepty handlowe. W ostatnim czasie oddała do użytku nowy salon Timberland w Poznaniu. Nowy sklep jest salonem outletowym i mieści się w Factory Outlet.

Nowe otwarcia dotyczą także sieci 50 Style. MIG w ostatnim czasie podpisał umowy najmu na salony tego brandu w dwóch centrach handlowych należących do Carrefour Polska. Sklep 50 Style w Galerii Kalisz ma 300 mkw. powierzchni, a w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu – 240 mkw.

Marketing Investment Group zdecydował się także na utrzymanie 2 salonów sprzedaży Sizeer w radomskiej Galerii Słonecznej. W radomskim obiekcie Sizeer, największa multibrandowa sieć MIG, ma do dyspozycji łącznie 200 mkw. powierzchni.

– Nasz pierwszy sklep w Radomiu przynosił bardzo dobre wyniki sprzedażowe, dlatego właśnie tam zdecydowaliśmy się otworzyć drugi salon, tym razem w koncepcji premium. Naszym zamysłem było odświeżenie designu. Powstał więc nowy projekt układu mebli i witryn. Postawiliśmy na dynamiczną kolorystykę. Wszystko po to, aby zachęcić klienta nie tylko do wejścia do salonu, ale również do pozostania w nim na dłużej – wyjaśnia Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor departamentu administracji i najmu MIG.

Grupa MIG działa na rynku od 1998 roku. Obecnie do spółki łącznie należy w Polsce około 150 sklepów (ok. 50 sklepów 50 Style, 9 sklepów Umbro, 3 salony Lacoste, kilkanaście sklepów Timberland oraz blisko 80 sklepów Sizeer). Marketing Investment Group sp. z o. o. S.K.A. jest także wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O’Neill, Timberland, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Umbro, Lotto, Head, Confront, Feewear.