Recman tworzy spersonalizowany e-sklep

Recman

Recman

Recman, polska sieć odzieżowa specjalizująca się w modzie męskiej i posiadająca 62 sklepy zlokalizowane na terenie całego kraju, usprawnia sprzedaż online.

Właściciel sieci Recman sp. z o.o., razem z firmą IBM oraz Fast White Cat, stworzył i uruchomił swój pierwszy sklep online: Recman24.com. Dzięki narzędziom IBM do optymalizacji marketingu sieciowego oraz rozwiązaniom dla analityki Recman jest w stanie dopasowywać ofertę do potrzeb różnych grup klientów, a za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie firma uzyskuje opinie o ich zadowoleniu z transakcji.

Osoby zarządzające e-sklepem mają możliwość analizowania i badania ruchu użytkowników w witrynie w czasie rzeczywistym. Wnioski z badania, jak poinformowano, pozwalają na wspieranie wielokanałowych procesów pozyskania i utrzymania klienta oraz optymalizację kampanii sprzedażowych i promocyjnych marki, przede wszystkim przez dostarczanie użytkownikowi treści, ofert, produktów spersonalizowanych pod kątem jego zainteresowań i preferencji.

Za pośrednictwem witryny sklepowej online klienci mogą dodatkowo skorzystać z darmowych porad dotyczących stylizacji dostępnych na kanale YouTube oraz zapoznać się z nowymi kolekcjami firmy i najnowszymi trendami w modzie, które prezentowane są na Facebooku przez znanych sportowców.

Oprogramowanie wdrożone przy współpracy z partnerem IBM – Fast White Cat – pozwoli firmie Recman lepiej zrozumieć oczekiwania klientów i zapewnić im większą satysfakcję z zakupów bez względu na to, gdzie i w jaki sposób kupują.

– W obecnych czasach big data i analiza predyktywna stają się kluczowe dla zrozumienia oczekiwań i zachowania konsumentów. Dzięki nim jesteśmy w stanie rozszerzyć naszą działalność online, podnieść skuteczność aktywności marketingowych oraz zwiększyć sprzedaż – mówi Wojciech Tulwin, Brand Manager w firmie Recman.

–  Narzędzia Smarter Commerce w efektywny sposób pozwalają na tworzenie spersonalizowanych ofert za pośrednictwem wielu kanałów. W efekcie klienci są bardziej zadowoleni z zakupów – dodaje Marek Majewski, dyrektor Działu Oprogramowania IBM Polska.

Firma Recman jest obecna na rynku od 1986 roku i specjalizuje się w modzie męskiej. Jej działalność obejmuje projektowanie, produkcję oraz sprzedaż odzieży. Produkty pod marką Recman są dystrybuowane poprzez sieć 62 sklepów, a od niedawna także za pośrednictwem internetu.

Salony sieci Recman mają od 70 do 110 mkw. powierzchni. Obecnie spółka dysponuje ponad 5 tys. mkw. powierzchni handlowej na terenie całego kraju.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska