Google online retailing

Koncern Google ogłosił plany integracji narzędzia DoubleClick Search z Channel Intelligence. Z połączenia funkcji tych dwóch platform powstanie narzędzie pozwalające e-detalistom na sprawne zarządzanie listą produktów i optymalizację kampanii reklamowych.

DoubleClick Search Commerce Suite jest narzędziem umożliwiającym zarządzanie treścią kampanii PLA, opartych na katalogu produktów danego detalisty. Nowe narzędzie jest swego rodzaju nakładką na istniejący system. Zawiera ona zarówno funkcję ekspertyzy danych oferowaną przez Channel Intelligence, jak i standardowe narzędzia do optymalizacji DoubleClick. Ponadto, umożliwi ono zarządzanie internetowymi kampaniami reklamowymi w czasie rzeczywistym, poprzez dostosowanie stawek do stanu magazynowego sklepu.

Integrację nowego narzędzia ze swoim systemem zapowiedziała już amerykańska sieć domów towarowych, Performics. „Cieszymy się na współprace z Channel Intelligence i DoubleClick Search. Usługi optymalizacji oferowane przez obie firmy pozwolą nam zyskać przewagę nad konkurencją” – mówi . Eric Papczun, prezes sieci Performics.

Pełną treść artykułu znajdziesz w serwisie Evigo.com