Showroom online retailing

Według badań przeprowadzonych przez firmę Eccomplished, detaliści działający w stolicy Wielkiej Brytanii nie wykorzystują w pełni potencjału WiFi w salonach sprzedaży. Mimo że większość z nich oferuje darmowy dostęp do sieci, możliwości budowania zaangażowania konsumentów oraz rozszerzania sprzedaży na inne kanały pozostają w dużej mierze niewykorzystane.

„Rozwój rynku i technologii wymógł już praktycznie na każdym detaliście obowiązek posiadania własnej aplikacji mobilnej. Jednak jak pokazują nasze badania, niewielu z nich angażuje klientów w tym kanale sprzedaży podczas wizyty w sklepie tradycyjnym” – czytamy w raporcie.

Według badań, 32% konsumentów uznaje wykorzystanie technologii cyfrowej przez detalistów podczas zakupów tradycyjnych za bardzo słabe. 22% opisuje je jako „poniżej oczekiwań”. Zadowolonych z cyfrowego aspektu tradycyjnych salonów sprzedaży jest 10%, a 12% opisuje swoje wrażenia jako „doskonałe”.

Pełną treść artykułu znajdziesz w serwisie Evigo.com