Nowe rozwiązania technologiczne w Gino Rossi

Gino Rossi

Gino Rossi

W planach Gino Rossi SA, właściciela marki obuwniczej Gino Rossi i sieci odzieżowej Simple Creative Products, jest rozwój mobilnego systemu pozwalającego na integrację działań online i offline oraz wprowadzenie do salonów technologii Bluetooth Low Energy (BLE).

Nowa technologia BLE ma usprawnić obsługę programów lojalnościowych funkcjonujących w ramach obu sieci handlowych oraz poprawić komunikację z klientami.

– Rozwiązania, nad którymi pracujemy, pozwolą dogłębniej poznać potrzeby i oczekiwania naszych klientów, trafniej komunikować naszą ofertę, a także szybko i sprawnie reagować na potrzeby produktowe – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Grupy Gino Rossi SA.

Wdrożenie platformy mobilnej w obu sieciach posiadających ponad 124 salony, jest, jak poinformowano, pierwszym tak dużym projektem wykorzystującym Bluetooth Low Energy (BLE) realizowanym obecnie w kraju. Pracami po stronie grupy kierować będą Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi SA) oraz Tomasz Gardziewicz (Simple Creative Products SA).

Wprowadzenie technologii zbliżeniowych i kontekstowych pozwoli m.in szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskać informacje o dostępności produktów w konkretnych salonach oraz materiałach, z których są tworzone, bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą.

Nowy system pozwoli również usprawnić proces reklamacyjny.

Wdrożeniem rozwiązań technologicznych zajmie się HG Intelligence S.A. Platforma powstanie w oparciu o autorskie rozwiązania produktowe HGI (Synerise, HG Beacon).

Przypomnijmy, na koniec 2013 roku sieć obuwnicza Gino Rossi miała 75 salonów w Polsce i za granicą oraz 52 sklepy sieci Simple. W planach spółki na ten rok jest otwarcie 3–4 sklepów Simple oraz 7–8 sklepów Gino Rossi.

Reklama

Galeria Jurajska