GRUPA UNITY rozwiązania sprzedaży online
GRUPA UNITY rozwiązania sprzedaży online

Dzięki współpracy specjalistów Grupy Unity i Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., każdy hurtownik może już udostępnić swój towar poprzez platformę znaną pod nową marką Gildes. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży FMCG dla sektora B2B.

Firma CZH S.A., wykorzystując swój potencjał oraz możliwości spółek stowarzyszonych, postanowiła poszerzyć zakres działalności uruchamiając platformę handlu hurtowego www.gildes.pl – internetową hurtownię szerokiej gamy artykułów spożywczych wysokoprzetworzonych.

Źródło: gildes.pl

Biuro obsługi klienta wraz z magazynem służącym konfekcjonowaniu produktów przeznaczonych do wysyłki ulokowano na terenie rynku Obroki. Wraz z grupą zainteresowanych hurtowników poszerzono kanał dystrybucji tradycyjnej o kanał online i wdrożenie systemu e-commerce opartego o silnik Unity. Commerce do obsługi sprzedaży B2B. Właścicielem i administratorem całego przedsięwzięcia pozostaje CZH S.A., która jest właścicielem marki Gildes.

„Rynek Obroki, którego właścicielem jest CZH SA, skupia znaczną liczbę dystrybutorów art. spożywczych. Handel w większości przypadków odbywał się w sposób tradycyjny. Przeprowadziliśmy rozmowy z największymi hurtownikami dotyczące rozwoju działalności i perspektyw. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że coraz więcej firm korzysta z internetowego kanału sprzedaży i już najwyższy czas na wprowadzenie tego rozwiązania również u nas” – tłumaczy w rozmowie z redakcją Evigo.pl Dorota Wesołowska-Muc, zastępca dyrektora rozwoju ds. marketingu, kierująca projektem z ramienia CZH S.A. „Opracowaliśmy projekt przedsięwzięcia i przekonaliśmy ich o konieczności wejścia w sprzedaż online” – dodaje.

Stworzona przez ekspertów Grupy Unity platforma, wyposażona jest w inteligentny system rekomendacji, umożliwiający tworzenie spersonalizowanych ofert promocyjnych dla klientów. Dodatkowym atutem wdrożenia jest możliwość zastosowania newsletterów, przypomnień oraz rozbudowanej komunikacji.

„Po wdrożeniu systemu internetowego, zarówno zamówienia, reklamacje jak i informacje o stanie magazynowym przechowywane w systemie ERP, są dostępne online. Aplikacja informuje klienta o tym, jaki towar został zamówiony, jakie są terminy dostaw oraz gdzie docelowo należy dostarczyć produkt – tłumaczy Piotr Przybyłkiewicz, projekt menager Grupy Unity.