Kampania Reserved
Kampania Reserved

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2014 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły około 266 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 27 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 55 proc. i była wyższa od zrealizowanej w lutym roku poprzedniego o około 1 punkt procentowy.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku wyniosła ok. 586 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 28 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Na koniec III kw. 2013 roku LPP SA dysponowała 1213 sklepami o łącznej powierzchni 516,6 tys. mkw. Firma rozwija sieć swoich sklepów nie tylko w Polsce, ale także innych krajach CEE. Szczególnie dynamicznie LPP rozwija się w Rosji.

Firma prowadzi także szeroką ekspansję swojej najnowszej marki młodzieżowej – Sinsay. Tylko w lutym i marcu tego roku LPP otworzy łącznie 17 sklepów w polskich i zagranicznych centrach handlowych. Obecnie w ramach sieci Sinsay działa ponad 60 sklepów.

LPP to największa grupa odzieżowa w Polsce. Flagową marką spółki jest Reserved, ale grupa posiada także kilka innych brandów odzieżowych skierowanych do odbiorców w różnym wieku – Mohito, Cropp, House oraz Sinsay.

Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach.

House to marka kierowana do szerokiego grona młodych osób. Oferta marki podzielona została na 4 linie – 2 damskie i 2 męskie.

Cropp to marka odzieżowa dla indywidualistów, którzy poprzez strój chcą wyrazić swoje poglądy i zamanifestować niezależność.

Marka Mohito to propozycja dla młodych kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję.

Sinsay to najnowszy brand w portfelu spółki LPP, którego pierwsze sklepy otwarto dokładnie rok temu. Oferta marki jest skierowana do młodych kobiet.