Jones Lang LaSalle zmienia nazwę i prezentuje nowe logo

Nowe logo Jones Land Lasalle

Nowe logo Jones Land Lasalle

Jones Lang LaSalle, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, ogłasza zmianę nazwy na JLL i wprowadzenie odświeżonego logo.

Nowa nazwa i logo są odtąd łatwo rozpoznawalne w komunikacji globalnej, łatwe do zapamiętania i wymówienia w wielu językach oraz odpowiednie do zastosowania w aplikacjach cyfrowych i komunikacji za pośrednictwem kanałów mobilnych.

Skrócenie nazwy Jones Lang LaSalle do JLL jest, jak poinformowali przedstawiciele firmy, naturalnym etapem w rozwoju firmy działającej na skalę globalną, na wielu rynkach i wyróżniającej się doświadczeniem w obszarze nieruchomości.

– Pomimo zmiany nazwy nasza kultura organizacyjna, wartości i najwyższa jakość usług świadczonych na rzecz klientów pozostają bez zmian. Nowa, uniwersalna i krótka nazwa ma szereg zalet, a przede wszystkim jest łatwa do wymówienia, zapamiętania i ekspozycji. To dla nas bardzo istotne, jako że działamy na rynkach nieruchomości całego świata. Logo JLL oddaje charakter marki. Symbolizuje globalny zasięg firmy wyrastającej z lokalnych korzeni, doświadczenie, ekspertyzę oraz bliską współpracę z klientami – komentuje Charles Doyle, Chief Marketing and Communications Officer, JLL.

– Zmiana nazwy to również wyraz dopasowania się do różnych stylów i kanałów komunikacji na świecie, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które wykorzystują nowoczesne technologie i aplikacje mobilne – wyjaśnia Aneta Parzuchowska, dyrektor Działu Marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej, JLL.

Zmiany w zapisie nazwy i logo JLL zostaną wdrożone na całym świecie w ciągu dwóch lat. Nazwa prawna firmy – Jones Lang LaSalle Incorporated (w Polsce – Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.) oraz nazwa jej spółki zależnej – LaSalle Investment Management – pozostają bez zmian.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016