Wizualizacja Atrium Felicity

Do grona najemców Atrium Felicity w Lublinie dołączył salon odzieżowy Solar. Najemca zajmie 176 mkw. powierzchni. Z kolei wielbiciele słodyczy będą mogli skorzystać z oferty marki Carte d’Or oferującej lody – najemca zajmie ponad 62 mkw. powierzchni. Inwestor centrum otrzymał już decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Poziom komercjalizacji centrum, którego otwarcie odbędzie się 20 marca, wynosi ponad 98 proc.

Solar to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek modowych skierowanych do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych. Kolekcje marki tworzone są z myślą o kobietach aktywnych zawodowo i ceniących elegancję.

Solar uzupełni bogatą ofertę dla kobiet, którą w Atrium Felicity reprezentują m.in. takie marki, jak: Bershka, C&A, Carry, Cubus, Gatta, H&M, House, La Panthera, La Vantil, Massimo Dutti, Mohito, New Yorker, Ochnik, Pull & Bear, Reserved, Sinsay, Stradivarius, Takko Fashion, Tally Weijl, Taranko, Tommy Hilfiger, United Colors of Benetton, Zara.

Lodziarnie Carte d’Or to szeroki wybór lodów i deserów lodowych. Carte d’Or uzupełni ofertę gastronomiczną, którą w Atrium Felicity reprezentują m.in. takie marki, jak: Cleopatra, Cukiernia Ambasador, Erbil Kebab, Grycan, Ichiban Sushi, Ichiban WOK, KFC, Krakowski Kredens, La Piazza Bar-Café-Gelateria, Olimp, Pizza Dominium, Redberry, Salad Story, Subway, You & Me Cafe.

W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Felicity dołączyli operator kinowy Cinema City i salon obuwniczy Bartek. Atrium Felicity powita pierwszych klientów w czwartek, 20 marca, o godzinie 9.

Atrium jest wystawcą Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Firma zaprezentuje swoje projekty na stoisku 6.2. Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.