Vistula

Vistula Group SA poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2014 roku przez spółkę wyniosły około 31,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 9,4 proc.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku wyniosła ok. 60,3 mln zł i była wyższa o ok. 8,2 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka i Deni Cler) wyniosły około 14,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 4,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 31,1 mln zł i była wyższa o ok. 5,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 14,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 10,3 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 24,4 mln zł i była wyższa o ok. 8,6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka Vistula Group SA jest właścicielem marek W.Kruk, Vistula, Wólczanka oraz Deni Cler. Obecnie na rynku funkcjonuje około 150 sklepów pod szyldem Vistula i Wólczanka (w tym wyspy w centrach handlowych), ponad 80 salonów jubilerskich W.Kruk (w tym wyspy oraz salon jubilerskie Rolex) oraz 30 sklepów Deni Cler.