T-Mobile otworzył salon ze strefą relaksu dla klientów

T-Mobile

T-Mobile

Firma T-Mobile zdecydowała się otworzyć swój najnowszy salon w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Według firmy jest to najnowocześniejszy punkt sprzedaży tej sieci w Polsce. W salonie operatora zastosowano nowoczesny design, jednak najbardziej przyciąga uwagę strefa relaksu dla klientów.

W wyznaczonej części salonu znajduje się siedzisko pełne poduszek, przeznaczone dla kilku osób. Klienci, którzy na przykład oczekują na swoją kolej do kasy, mogą tam skorzystać z tabletów połączonych z internetem.

Salon znalazł się na poziomie 0 centrum handlowego. Cała komunikacja wizualna salonu kierowana jest do klientów za pośrednictwem najnowocześniejszych 24 monitorów LED. Aranżacja sklepu sprzyja swobodnemu poruszaniu się klientów i łatwemu dostępowi do wszystkich urządzeń z największego portfolio ekspozycyjnego, w którym znajdzie się łącznie 88 terminali.

– Specjalnie zaaranżowana strefa, tzw. lounge area, pozwala na przykład skorzystać bezpłatnie z dostępu do internetu za pomocą dostępnych w tej strefie tabletów ekspozycyjnych. Do dyspozycji klientów oddanych zostało 9 stanowisk obsługi – twierdzi Piotr Żaczko z T-Mobile Polska SA.

T-Mobile Polska posiada aktualnie 87 punktów sprzedaży/obsługi w centrach handlowych w całej Polsce. Oferta salonu w warszawskim salonie jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W zakresie usług mieści się telefonia komórkowa, stacjonarna oraz internet stacjonarny i mobilny. Systemy, jakie zapewnia T-Mobile, to pre-paid, abonament oraz mix. W asortymencie salonu jest bogaty wybór telefonów, smartfonów oraz promocyjne oferty z modemem lub notebookiem.

Reklama

Galeria Jurajska