Wizualizacja CH Arkadia

W związku z modernizacją Centrum Handlowego Arkadia nie tylko klienci otrzymają znacznie powiększoną strefę food court. Także lokale kilku najemców zyskają dodatkową powierzchnię.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, w efekcie przebudowy obiektu powiększą się operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną najemcy na linii od marki Grycan do salonu sieci Apart. Łącznie 8 lokali najemców powiększy się o nieco ponad 200 mkw. powierzchni użytkowej.

Po remoncie centrum handlowego powiększone zostaną także sklepy sieci Quicksilver, Grycan, Coffee Heaven zmieni się w Costa Coffee, powiększony zostanie też L’Occitante. Także Sephora będzie mogła zaprosić klientów do znacznie większego sklepu. Firma Sephora zdecydowała się bowiem zająć lokal obok dotychczas istniejącej perfumerii. Dzięki temu warszawska perfumeria stanie się nie tylko największym sklepem tej sieci w Polsce, ale także w CEE. Oferta sklepu zostanie poszerzona o szereg nowych marek, dotychczas niedostępnych w Polsce, zostanie przygotowana nowa nawigacja wewnątrz perfumerii oraz rozwiązań technologicznych, sprawdzonych w najlepszych sklepach Sephora na całym świecie.

W ostatnim czasie do grona najemców Centrum Handlowego Arkadia dołączyła też nowa kawiarnia sieci Green – Caffe Nero. Nowy najemca zajął powierzchnię 107 mkw. i znalazł się na pierwszym piętrze obiektu.

Jak już informowaliśmy, 7 lutego br. rozpoczęła się przebudowa części Arkadii, mająca na celu powiększenie i architektoniczną zmianę strefy restauracyjnej oraz zaaranżowanie nowoczesnej strefy rekreacyjno-edukacyjnej dla dzieci. Zakończenie modernizacji zaplanowano na koniec sierpnia 2014. Liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej podniesie się z 500 do co najmniej 800, co jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów odwiedzających obiekt (ponad 21 mln osób rocznie). CH Arkadia należy do firmy Unibail-Rodamco.