Stenders: w Polsce status quo

Sklep Stenders

Sklep Stenders

Łotewska marka najszybciej rozwija się na rynkach chińskim i rosyjskim. W Polsce ma 6 sklepów własnych i jeden franczyzowy.

– Dzięki współpracy z naszymi partnerami udało nam się w ubiegłym roku otworzyć 43 nowe sklepy pod marką Stenders. Najwięcej, bo aż 25 sklepów, otworzyliśmy na rynku chińskim, gdzie łącznie posiadamy już 107 lokali. Jeżeli chodzi o Europę, to 11 sklepów otworzyliśmy w Rosji, gdzie łącznie działa ich już prawie 60. Dodatkowo uruchomiliśmy 3 nowe lokale w Niemczech (w Dreźnie, Hilden i Bonn), oraz po jednym w Austrii, Gruzji i na Ukrainie – wylicza Baiba Čipa-Ziemele, menadżer ds. komunikacji w firmie Stenders. – Oczywiście w tym roku zamierzamy kontynuować naszą ekspansję – dodaje.

W Polsce łotewska marka obecna jest od przeszło 10 lat. Posiada 6 sklepów firmowych w takich miastach, jak: Warszawa (Arkadia, Galeria Mokotów), Kraków (Galeria Krakowska), Poznań (Stary Browar), Katowice (Silesia City Center) i Łódź (Galeria Łódzka), oraz jeden franczyzowy w Szczecinie. Wszystkie produkty Stenders można kupić również w sklepie internetowemu na www.stenders-cosmetics.pl.

Obecnie sieć Stenders tworzy ponad 230 sklepów w 25 krajach na całym świecie – Łotwie, Estonii, Litwie, Szwecji, Finlandii, Norwegii, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Białorusi, Gruzji, Kazachstanie, Kirgistanie, Armenii, Ukrainie, Chorwacji, Słowenii, Węgrzech, Polsce, Japonii, Chinach i Arabii Saudyjskiej.

Stenders jest jednym z największych producentów kosmetyków w Europie Północnej. W swoim portfolio ma ponad 360 produktów – m.in. do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, kosmetyki do kąpieli i pod prysznic, a także różnego rodzaju akcesoria kosmetyczne.

 

Reklama

Galeria Jurajska