Zakupy z Neo24.pl w kioskach Ruchu

Neo24.pl

Neo24.pl

Neo24.pl, polski sklep internetowy, oraz Ruch, dystrybutor prasy, jednoczą siły. Od 5 marca 2014 roku zakupy zamówione w e-sklepie będzie można odebrać w 2,5 tys. kiosków i salonów prasowych sieci Ruch na terenie całej Polski.

Dostawa do kiosków będzie darmowa. Usługa ułatwi dostęp do zakupów zamówionych przez internet i odbiór towaru w dowolnie wybranym momencie, bez konieczności dostosowania się do kuriera.

Nowy kanał dostaw dzięki szerokiej sieci Ruchu w całej Polsce ułatwi życie także mieszkańcom mniejszych miast.

– Sięgamy po segmenty rynku, które dotąd były domeną handlu tradycyjnego. Możliwość odbioru zakupów internetowych w zaprzyjaźnionym kiosku to uderzenie m.in. w lokalne sklepy „za rogiem” – mówi Tomasz Kabarowski, prezes zarządu Neo24.pl.

– Udostępnienie nowej opcji dostawy to odpowiedź na trendy, które obserwujemy od miesięcy. Internet bardzo zmienił zakupowe przyzwyczajenia Polaków: kupując, nie chcemy na nic czekać. Ani w sklepowej kolejce w markecie, ani na to, aż towar będzie dostępny, ani na kuriera. Chcemy kupować szybko i wygodnie, bez konieczności dostosowywania się do czegokolwiek – tak, by zakupy w żaden sposób nie przeszkadzały w codziennym życiu. Dlatego w Neo24.pl nieustannie inwestujemy w rozwój systemu dostawy. Nasza nowa usługa skierowana jest do wszystkich kupujących, dla których kluczową motywacją do zakupów w internecie jest wygoda i oszczędność czasu. To ludzie, którzy szukają dobrej jakości za dobrą cenę, kierują się okazjami cenowymi, ale też – szukają elastycznych rozwiązań. Aktywny styl życia często uniemożliwia im odbieranie paczek na poczcie lub u kuriera. Szukaliśmy opcji, by znaleźć się jak najbliżej nich. Kiosk Ruchu zawsze jest blisko i po drodze – dodaje Tomasz Kabarowski.

– Paczka w Ruchu to rewolucja na rynku logistycznym. Dzięki sieci ponad 2,5 tys. kiosków i salonów prasowych zlokalizowanych w całej Polsce, od największych miast po najmniejsze wioski, docieramy do każdego klienta. To właśnie klient decyduje, gdzie i kiedy chce odebrać paczkę. Nie musi czekać na kuriera, nie musi stać w kolejce na poczcie. Jego paczka będzie na niego czekała od wczesnego ranka do wieczora. Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety. Dzięki temu Paczka w Ruchu jest niezawodną i wygodną usługą. Cieszę się, że z początkiem marca do klientów korzystających z tej usługi dołącza  Neo24.pl – mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Ruch SA.

Sieć kiosków i salonów Ruchu liczy  2,5 tys. punktów, czynnych od świtu do  późnych godzin, również w soboty. Kioski zlokalizowane są w uczęszczanych punktach miasta, także w centrach i galeriach handlowych. Znajdują się również w mniejszych miejscowościach  i wsiach. Ten aspekt to, jak poinformowano, szansa na przełamanie obaw nawet najbardziej konserwatywnych konsumentów – e-zakupy, których obsługuje zaprzyjaźniony sprzedawca, nabierają innego wymiaru. A wybór w internecie może być kilkadziesiąt razy większy niż w stacjonarnym sklepie.

– Sięgamy po segmenty rynku, które dotąd były domeną handlu tradycyjnego. Dzięki internetowi znikają bariery i różnice pomiędzy zakupami w dużych i małych miejscowościach. Połączenie e-commerce z darzonymi przez Polaków dużym zaufaniem kioskami Ruchu to już rewolucja, a w najbliższych miesiącach planujemy kolejne poważne kroki biznesowe. Dziś dowolny produkt ze sklepu może dotrzeć w dowolne miejsce w kraju. Klient w mniejszej miejscowości nie musi już organizować wycieczek do marketu w dużym mieście, by kupić lepsze żelazko, mp3 czy trudniej dostępny model Lego. Wszystkie te produkty, dotąd trudniej dostępne w lokalnych sklepach, może błyskawicznie zamówić do swojego kiosku „za rogiem” i odebrać u kioskarza, w drodze do pracy – mówi Tomasz Kabarowski.

Towary będą docierały do kiosków maksymalnie do 48 godzin od momentu nadania – a więc w takim czasie, jak przesyłki kurierskie. Usługa ta dostępna jest obecnie w opcji płatności online z góry, ale partnerzy planują, że docelowo wprowadzona zostanie także możliwość opłaty za pobraniem. Robiąc zakupy w Neo24.pl, klienci będą mieli możliwość wyboru konkretnego punktu, w którym chcą swoją przesyłkę odebrać. Przesyłki będą z centralnych magazynów firmy trafiać do centrów logistycznych Ruchu, skąd codziennie rozwiezione zostaną do kiosków. W momencie, gdy paczka trafi do kiosku, użytkownik zostanie o tym powiadomiony sms-em, zawierającym również kod. Podając ten kod w kiosku, łatwo odbierze towar – ma na to 5 dni.

Do kiosków zamówić można bardzo szeroką gamę produktów z ponad 40-tysięcznego portfolio Neo24.pl – mechanizm obejmie produkty ważące do 20 kg w cenie do 300 zł.

– Na podstawie trendów w zamówieniach wytypowaliśmy wachlarz kategorii, które najlepiej pasują do takiej formy dostawy. Duże AGD i RTV, jak pralki, lodówki czy potężne telewizory, zawsze będą zamawiane raczej w opcji przesyłki kurierskiej z wniesieniem, a często i montażem. Jednak mniejsze sprzęty kuchenne, elektronika i IT, a także wiele produktów z naszych nowych kategorii, jak perfumy, zabawki czy zoo, idealnie nadaje się właśnie do takiej formy odbioru – komentuje Tomasz Kabarowski.

Rozpoczęcie współpracy z Ruchem stanowi nie tylko znaczne poszerzenie alternatywy wobec przesyłek kurierskich, dostępnej dotąd w ramach sieci kilkuset Paczkomatów InPost, ale przede wszystkim – wprowadza handel internetowy na obszar jeszcze bliższy konsumentom w mniejszych miejscowościach.

Sklep internetowy Neo24.pl należy do spółki Neoidea (właściciela również Neonet – sieci kilkuset sklepów stacjonarnych oferujących sprzęt AGD, RTV i IT).

Założony w 1918 roku Ruch SA jest jednym z największych dystrybutorów prasy w Polsce. Miesięcznie obsługuje ponad 11 mln klientów. Regularnie dostarcza prasę do ponad 22 tys. punktów. Spółka prowadzi również sprzedaż e-prasy i e-booków poprzez Nexto.pl.

Reklama

Galeria Jurajska