Rage Age z salonem dla kobiet

Kolekcja Rage Age

Kolekcja Rage Age

Rage Age, marka znana z mody dla mężczyzn, otwiera swój jedyny w Polsce salon z ubraniami dla kobiet. Rage Age Woman od 8 marca 2014 roku będzie działać w poznańskim Starym Browarze.

– Nowy salon będzie miał 32 mkw. powierzchni handlowej. Będzie zlokalizowany naprzeciw kawiarni Starbucks. Marka na razie nie planuje otwierania więcej salonów dla kobiet – poinformowała redakcję Retailnet Barbara Banat reprezentująca Stary Browar.

Rage Age Woman w Starym Browarze to jak na razie jedyny zapowiadany przez spółkę Próchnik SA, właściciela marki, salon dla kobiet w Polsce. Mieści się on w części atrium Starego Browaru na parterze obiektu. Piętro wyżej znajduje się salon Rage Age dla panów. Projektant marki Rafał Czapul do nowego poznańskiego salonu stworzył kolekcję Rage Rock Stars.

O planach spółki Próchnik SA dotyczących stworzenia linii dla kobiet informowaliśmy już w październiku 2013 roku. Wówczas firma informowała także, że nadal najistotniejszym produktem oferowanym przez grupę pozostanie formalna odzież męska pod marką Próchnik oraz Rage Age.

Przypomnijmy: Próchnik SA prowadzi obecnie 8 sklepów Rage Age, w tym 4 salony w Warszawie (Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Arkadia i Outlet Soho Factory), Katowicach (Silesia City Center), Łodzi (Manufaktura), Poznaniu (Stary Browar) oraz Krakowie. Sztandarową marką spółki jest Próchnik z ok. 40 sklepami na terenie całego kraju.

IV kw. 2013 roku Grupa Kapitałowa Próchnik SA zamknęła przychodami na poziomie niemal 10,4 mln zł (wzrost do IV kw. 2012 roku o 67  proc.), wynikiem (zyskiem) na sprzedaży 214 tys. zł (wobec straty 638 tys. zł w analogicznym okresie roku ubiegłego) i wynikiem netto 2,165 tys. zł (wobec wyniku 1 604 tys. zł w analogicznym okresie roku ubiegłego). Przychody narastająco po czterech kwartałach 2013 roku wzrosły o 51 proc. (z 20,8 mln zł w 2012 roku wobec 31,5 mln zł w roku 2013), a wynik netto narastająco osiągnął ponad 4 mln zł.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016